mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Outlook Regel - Send en besked!

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 05:23
Ny Medlem Gruppen

Default Outlook Regel - Send en besked!

Hvad jeg prøver at gøre, er at oprette en regel til at sende en e-mail, når visse emails ankommer. Jeg ønsker ikke at sende eller omdirigere den oprindelige, blot en meddelelse sendt lade mig vide, jeg har mail. Årsagen er, jeg ønsker at få en SMS-alarm, når visse emails jord i min boks. Jeg ønsker ikke, at hele e-mail, da de kan være ganske lang, og jeg ikke har planer om at læse dem på min telefon alligevel.

Jeg har søgt højt og lavt, men jeg kan ikke finde noget selv med antydning af en mulig løsning. Nogen idéer?

Tak!
Old 18. juni 2009, 05:59
Donor-Gruppen

Default Outlook Regel - Send en besked!

Hi, I'm Em.
Hvilken version af Outlook bruger du?
I Outlook 2007, hvis du gå til Værktøjer> Regler og advarsler> Ny regel. Der er og valgmulighed kaldet "Send en alarm på min mobile enhed, når jeg får beskeder fra nogen".

Er det hvad du vil?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS Outlook - Jeg er i stand til at sende mails, men jeg cant modtage ttoshiba E-mail, VoIP og IM Discussion 0 5. jun 2009 02:35
Cant Send e-mail med Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-mail, VoIP og IM Discussion 1 14 marts 2009 15:50
Ude af stand til at sende e-mails fra Outlook 2003 med orange. saholt E-mail, VoIP og IM Discussion 1 27 februar 2008 15:48
Outlook 2007 plejer sende / modtage. mattski1624 E-mail, VoIP og IM Discussion 3 26th Dec 2007 14:42
Outlook 2003 sende og modtage problem PVM Office Suites & Applications 2 16. sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.