![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| What I'm yrittää tehdä, on luoda sääntö lähettää sähköpostiviestin, kun tiettyjen sähköpostien saapuvat. En halua eteenpäin tai uudelleenohjata alkuperäinen vain huomautus lähetetään saan tietää Olen postitse. Syynä on se, haluaisin saada tekstiviesti-ilmoitus, kun tiettyjä sähköposteja maa minun ruutuun. En halua, että koko sähköpostiviestin, koska ne voivat olla melko pitkä, enkä suunnitelman käsittelyssä niitä puhelimeen joka tapauksessa. Hain korkea ja matala, mutta ei löydä mitään edes töksiä mahdollinen ratkaisu. Any ideas? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm Em. Mitä versiota Outlook käytät? Outlook 2007, jos et mene Työkalut> Säännöt ja ilmoitukset> Uusi sääntö. On ja vaihtoehto nimeltään "Lähetä ilmoitus minun mobiililaitteeseen, kun saan viestejä joku". Sitäkö haluat? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MS Outlook - En voi lähettää sähköpostiviestejä mutta i cant vastaanottaa | ttoshiba | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 5th Jun 2009 02:35 |
| Cant Lähetä sähköposti Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 14th Mar 2009 15:50 |
| Pysty lähettämään sähköpostiviestejä Outlook 2003: oranssi. | saholt | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 27th Feb 2008 15:48 |
| Outlook 2007 tapana lähettää / vastaanottaa. | mattski1624 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Joulukuu 2007 14:42 |
| Outlook 2003 lähettää ja vastaanottaa ongelma | Pvm | Office Suites & Applications | 2 | 16. Sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |