mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Outlook Rule - Stuur een bericht!

Reply

Thread Tools
Old 18 jun 2009, 05:23
Nieuw Lid Fractie

Default Outlook Rule - Stuur een bericht!

Wat ik probeer te doen is een regel maken, stuur dan een e-mail wanneer bepaalde e-mails aankomen. Ik wil niet vooruit of redirect het origineel, maar een mededeling verstuurd laat het me weten Ik heb mail. De reden is dat ik wil graag een SMS alert wanneer bepaalde e-mails het land in mijn vak. Ik wil niet de hele e-mail omdat zij kan heel lang en ik ben niet van plan ze te lezen op mijn telefoon toch.

Ik zocht een hoog en laag, maar ik kan niet vinden wat nog zinspeelde op een mogelijke oplossing. Any ideas?

Bedankt!
Old 18 jun 2009, 05:59
Donor Groep

Default Outlook Rule - Stuur een bericht!

Hoi, ik ben Em.
Welke versie van Outlook gebruikt u?
In Outlook 2007, als je naar Extra> Regels en waarschuwingen> nieuwe regel. Er is en de optie "Stuur een alarm op mijn mobiele apparaat wanneer krijg ik berichten van iemand".

Is dat wat je wil?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
MS Outlook - Ik ben in staat te sturen mails but i cant ontvangen ttoshiba E-mail, VoIP & IM Overleg 0 De 5 juni 2009 02:35
Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-mail, VoIP & IM Overleg 1 14 mrt 2009 15:50
Kan geen e-mails uit Outlook 2003 met oranje. saholt E-mail, VoIP & IM Overleg 1 27 feb 2008 15:48
Outlook 2007 wont verzenden / ontvangen. mattski1624 E-mail, VoIP & IM Overleg 3 26 dec 2007 14:42
Outlook 2003 verzenden en ontvangen probleem PVM Office Suites & Toepassingen 2 16e sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.