mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Outlook Regel - Send en melding!

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 05:23
New Member Group

Default Outlook Regel - Send en melding!

Hva prøver jeg å gjøre, er å lage en regel for å sende en e-post når bestemte eposter kommer. Jeg ønsker ikke å videresende eller omdirigere originalen, bare et varsel sendes gav meg beskjed om jeg har mail. Grunnen er at jeg ønsker å få en SMS-varsling når visse eposter land i min boks. Jeg vil ikke at hele e siden de kan være ganske lang og jeg har ikke planer om å lese dem på telefonen min uansett.

Jeg søkte høyt og lavt, men jeg finner ikke noe selv antydet at en mulig løsning. Noen ideer?

Takk!
Old 18 juni 2009, 05:59
Donor Group

Default Outlook Regel - Send en melding!

Hi, I'm Em.
Hvilken versjon av Outlook bruker du?
Outlook 2007 hvis du går til Verktøy> Regler og varsler> Ny regel. Det er og valg kalt "Send en melding til min mobil enhet når jeg får meldinger fra noen".

Er det det du ønsker?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.