mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Outlook artikel - Skicka ett meddelande!

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 05:23
New Member Group

Default Outlook artikel - Skicka ett meddelande!

Vad jag försöker göra är att skapa en regel för att skicka ett e-postmeddelande när vissa e-post anländer. Jag vill inte att vidarebefordra eller omdirigera originalet, bara ett meddelande skickas låter mig vet att jag har mail. Orsaken är skulle jag vilja få ett SMS-larm när vissa mail mark i min låda. Jag vill inte att hela e-post eftersom de kan vara ganska lång och jag inte tänker läsa dem på min telefon ändå.

Jag sökte höga och låga, men jag kan inte hitta något även gav en antydan om en möjlig lösning. Några idéer?

Tack!
Old 18 juni 2009, 05:59
Givargruppen

Default Outlook artikel - Skicka ett meddelande!

Hi, I'm Em.
Vilken version av Outlook använder du?
I Outlook 2007, om du går till Verktyg> Regler och aviseringar> Ny artikel. Det finns och alternativet kallas "Skicka ett meddelande till min mobiltelefon när jag får meddelanden från någon".

Är det vad du vill?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
MS Outlook - Jag kan skicka mail men jag skränande få ttoshiba E-post, VoIP & IM Diskussion 0 5 juni 2009 02:35
Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-post, VoIP & IM Diskussion 1 14 mars 2009 15:50
Det går inte att skicka e-post från Outlook 2003 med orange. saholt E-post, VoIP & IM Diskussion 1 27 februari 2008 15:48
Outlook 2007 wont skicka / ta emot. mattski1624 E-post, VoIP & IM Diskussion 3 26 december 2007 14:42
Outlook 2003 skicka och ta emot problem PVM Office Suites & Applications 2 16:e sep 2007 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.