mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Outlook spooling mail?

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2007, 12:00
Ny Medlem Gruppen

Default Outlook spooling mail?

Min ven har prøvet mange gange for at sende mig en e-mail, og det bliver ved med at komme tilbage til hende. Hun definitivt har min korrekte adresse. Også når jeg sender hende noget, og hun klikker på svar det stadig kommer tilbage til hende. Hun sagde, jeg er ikke i hendes blokerede afsendere. Nogen oplysninger om dette ville være meget værdsat.
Old 11 oktober 2007, 13:28
Administrator Gruppen

Er det kun når de sender dig dette sker?

Hvis ja så skal de ind i e-mail galt.

Classic fejltagelse bruger adressekartotek, når e-mailen bag navnet er forkert.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 oktober 2007, 15:28
Ny Medlem Gruppen

de mærkelige ting er .... Jeg sender hendes e-mails, hun modtager it-forsøger at besvare ved at trykke 'svar', og det kommer helt tilbage til hendes indbakke .... måske noget er sluttet op om hendes ende? Det må være noget simpelt!
Old 11 oktober 2007, 15:58
Redaktør Gruppen

Må de bruger Norton Internet Security?
Hvis ja deaktivere scanning af e-mails.

Eller prøv Find og ret fejl træk

Måske endda forsøge at gøre nogle housecleaning inde Outlook. Tøm papirkurv etc, etc.

Old 11 oktober 2007, 17:14
Ny Medlem Gruppen

tak! vil videregive denne langs .... dunno om nogle mennesker ønsker at holde alle de e-mails siden begyndelsen af tid. Det er, hvad Gmail er for!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Downloade e-mails til Outlook Brug F9 Key dfr200764 Office Suites & Applications 2 9. maj 2009 10:44
Live Mail Outlook Connector Fejl mctw E-mail, VoIP og IM Discussion 7 6. maj 2009 08:26
Outlook kan ikke oprette forbindelse til Mail Server thingie2 E-mail, VoIP og IM Discussion 6 27 april 2009 13:30
Sådan fjernes Outlook Express bliver min standard-e-mail hehenotfunny E-mail, VoIP og IM Discussion 3 8 oktober 2008 08:50
Outlook Express standard-e-mail-konto dfr200764 E-mail, VoIP og IM Discussion 6 18 januar 2008 10:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.