![]() |
|
| |||
| |||
| Min ven har prøvet mange gange for at sende mig en e-mail, og det bliver ved med at komme tilbage til hende. Hun definitivt har min korrekte adresse. Også når jeg sender hende noget, og hun klikker på svar det stadig kommer tilbage til hende. Hun sagde, jeg er ikke i hendes blokerede afsendere. Nogen oplysninger om dette ville være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det kun når de sender dig dette sker?
| |||
| |||
| de mærkelige ting er .... Jeg sender hendes e-mails, hun modtager it-forsøger at besvare ved at trykke 'svar', og det kommer helt tilbage til hendes indbakke .... måske noget er sluttet op om hendes ende? Det må være noget simpelt! |
|
| |||
| |||
| Må de bruger Norton Internet Security? Hvis ja deaktivere scanning af e-mails. Eller prøv Find og ret fejl træk Måske endda forsøge at gøre nogle housecleaning inde Outlook. Tøm papirkurv etc, etc. |
|
| |||
| |||
| tak! vil videregive denne langs .... dunno om nogle mennesker ønsker at holde alle de e-mails siden begyndelsen af tid. Det er, hvad Gmail er for! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Downloade e-mails til Outlook Brug F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9. maj 2009 10:44 |
| Live Mail Outlook Connector Fejl | mctw | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 6. maj 2009 08:26 |
| Outlook kan ikke oprette forbindelse til Mail Server | thingie2 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Sådan fjernes Outlook Express bliver min standard-e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard-e-mail-konto | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| Thread Tools | |
| |