![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn vriend heeft vele malen geprobeerd om mij een e-mail en het blijft terugkomen om haar. Ze heeft zeker mijn juiste adres. Ook wanneer ik haar iets en ze klikken op antwoord dat hij nog terugkomt om haar. Ze zei dat ik niet in haar geblokkeerde afzenders. Alle informatie op deze zouden worden zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het alleen bij het verzenden aan u dit gebeurt?
| |||
| |||
| het raar ding is .... ik ben het verzenden van haar e-mails ontvangt ze-het-probeert te beantwoorden door te raken 'antwoord' en het gaat terug naar haar inbox .... misschien iets is aangesloten op haar einde? Het moet iets simpels! |
|
| |||
| |||
| Hebben zij gebruik Norton Internet Security? Zo ja uitschakelen scannen van e-mailberichten. Of probeer de Functie Analyse en herstel Zou zelfs kunnen proberen te doen wat housecleaning binnen Outlook. Leeg prullenmand enz, enz. |
|
| |||
| |||
| bedankt! zal dit langs .... dunno over sommige mensen willen houden om de e-mail sinds het begin van de tijd. Dit is wat Gmail is voor! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mail downloaden naar Outlook gebruiken F9 Kernecijfers | dfr200764 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 9 mei 2009 10:44 |
| Live Mail Outlook Connector Fout | mctw | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 6 mei 2009 08:26 |
| Outlook kan geen verbinding maken Mail Server | thingie2 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 27 apr 2009 13:30 |
| Het verwijderen van Outlook Express van steeds mijn standaard e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 8 okt 2008 08:50 |
| Outlook Express standaard Mail-account | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 18 Jan 2008 10:24 |
| Thread Tools | |
| |