mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Outlook spole post?

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2007, 12:00
New Member Group

Default Outlook spole post?

Min venn har prøvd mange ganger til å sende meg en e-post, og det fortsetter å komme tilbake til henne. Hun definitivt har mine riktig adresse. Også når jeg sender henne noe, og hun klikker svare det fortsatt kommer tilbake til henne. Hun sa jeg ikke i hennes blokkerte avsendere. All informasjon om dette vil bli verdsatt.
Old 11 oktober 2007, 13:28
Administrator Group

Er det bare når du sender du dette skjer?

Hvis ja så må de skrive inn e galt.

Klassisk feil er å bruke adresseboken når e bak navnet er feil.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 oktober 2007, 15:28
New Member Group

de rare ting .... Jeg sender henne e-post-hun får det-prøver å svare ved å trykke "Svar" og den kommer rett tilbake til sin innboks .... kanskje noe er plugget inn på hennes slutt? Det er må være noe enkelt!
Old 11 oktober 2007, 15:58
Moderator Group

Har de bruker Norton Internet Security?
Hvis så deaktiverer e skanning.

Eller prøv Finn og reparer

Kan selv prøve å gjøre noen housecleaning i Outlook. Tøm papirkurven osv. osv.

Old 11 oktober 2007, 17:14
New Member Group

takk! passerer dette sammen .... dunno om noen mennesker ønsker å beholde alle e siden begynnelsen av gangen. Dette er hva Gmail for!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laste ned e-post til Outlook Bruke F9 Key dfr200764 Office Suites & Applications 2 9 mai 2009 10:44
Live Mail Outlook Connector Feil mctw Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 7 6 mai 2009 08:26
Outlook kan ikke koble til Mail Server thingie2 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 27 april 2009 13:30
Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post hehenotfunny Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 8 oktober 2008 08:50
Outlook Express standard Mail konto dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 18 januar 2008 10:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.