![]() |
|
| |||
| |||
| Min venn har prøvd mange ganger til å sende meg en e-post, og det fortsetter å komme tilbake til henne. Hun definitivt har mine riktig adresse. Også når jeg sender henne noe, og hun klikker svare det fortsatt kommer tilbake til henne. Hun sa jeg ikke i hennes blokkerte avsendere. All informasjon om dette vil bli verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det bare når du sender du dette skjer?
| |||
| |||
| de rare ting .... Jeg sender henne e-post-hun får det-prøver å svare ved å trykke "Svar" og den kommer rett tilbake til sin innboks .... kanskje noe er plugget inn på hennes slutt? Det er må være noe enkelt! |
|
| |||
| |||
| Har de bruker Norton Internet Security? Hvis så deaktiverer e skanning. Eller prøv Finn og reparer Kan selv prøve å gjøre noen housecleaning i Outlook. Tøm papirkurven osv. osv. |
|
| |||
| |||
| takk! passerer dette sammen .... dunno om noen mennesker ønsker å beholde alle e siden begynnelsen av gangen. Dette er hva Gmail for! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laste ned e-post til Outlook Bruke F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9 mai 2009 10:44 |
| Live Mail Outlook Connector Feil | mctw | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 6 mai 2009 08:26 |
| Outlook kan ikke koble til Mail Server | thingie2 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post | hehenotfunny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard Mail konto | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| Thread Tools | |
| |