![]() |
|
| |||
| |||
| Min vän har försökt många gånger att skicka mig ett e-post och det fortsätter att komma tillbaka till henne. Hon definitivt har min rätt adress. Även när jag skicka henne något och hon klickar på svar ändå kommer tillbaka till henne. Hon sa att jag inte är i hennes spärrade avsändare. All information om detta skulle vara mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det bara när du skickar till dig det här händer?
| |||
| |||
| det konstiga är .... jag skicka hennes mejl-hon får det, försöker att svara genom att trycka "svara" och det kommer tillbaka till sin inkorg .... kanske något är inkopplad på hennes slut? Det måste vara något enkelt! |
|
| |||
| |||
| Har de använder Norton Internet Security? Om så inaktivera e-postskanning. Eller prova Identifiera och reparera Kan även försöka göra några housecleaning inne Outlook. Töm papperskorgen etc, etc. |
|
| |||
| |||
| tack! passerar här längs .... vet inte om vissa människor vill behålla alla mail sedan början av temne. Detta är vad Gmail för! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ladda ner Mail till Outlook Använda F9 Key | dfr200764 | Office Suites & Applications | 2 | 9 maj 2009 10:44 |
| Live Mail Outlook Connector Error | mctw | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 6 maj 2009 08:26 |
| Outlook kan inte ansluta till Mail Server | thingie2 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post | hehenotfunny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard Mail-konto | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 18 januari 2008 10:24 |
| Thread Tools | |
| |