![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har min yahoo e-mail-konto er konfigureret til at hente e-mails til Windows Mail (OS er Windows Vista Premium). Jeg har bemærket nylig en irriterende sikkerhed vindue holder popping op, efter åbning Windows Mail, der anmoder om mit brugernavn og adgangskode login oplysninger til Yahoo. Det aldrig bruge til at gøre dette indtil nu, i øvrigt, jeg forsøgte at downloade alle de nyeste Windows-opdateringer og pc'en ikke vil genstarte! Jeg var nødt til at bruge Systemgendannelse til at få det til at starte! Alle tips ville være velkommen! Tak. Dean |
|
| |||
| |||
| Dean ... Hvad program bruger du for malware beskyttelse? Sommetider forskellige malware software vil ændre login-oplysningerne for din e-mail-konti. Gå ind i egenskaberne for Yahoo-konto, du har konfigureret med Windows Mail og sørg for, at brugernavnet og adgangskoden er konfigureret korrekt ... gemme dine indstillinger og prøv at åbne Windows Mail igen for at kontrollere for nye beskeder. Har du stadig få den sikkerhedsadvarsel? Hvis ja, hvad er den nøjagtige ordlyd af den sikkerhed besked? |
|
| |||
| |||
| Bortset fra Windows Defender, de største anti-malware-program i brug, vil blive den ene, der kommer med Kaspersky - som giver alt f.eks antivirus, firewall etc.etc. Da jeg har været på det, det ikke har gjort det seneste, men jeg vil gøre, hvad du foreslå, næste gang det betyder 'uartig'. tak. |
|
| |||
| |||
| noget jeg har bemærket, er, når jeg åbner den konto egenskaber i Windows Mail og klikke på fanen Forbindelser, det viser en lille boks, der beder dig, hvis du ønsker at forbinde IE via dit lokale netværk. I øjeblikket, at feltet ikke er markeret, men hvis du gør 'check' det, gør det muligt at forbinde via Tiscali bredbånd (som er min ISP). Skulle det blive kontrolleret eller ej? Bare spekulerede, det gør ikke synes at gøre nogen forskel anyway! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp Med Windows Mail Standardindstillinger | ptfitzy | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 12 august 2009 08:51 |
| Windows Mail er oversvømmet med gamle emails! | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 november 2008 15:05 |
| Windows Mail kan ikke indlæse en enkelt e-mail | windows3001 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 18 oktober 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 19 | 18 marts 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |