![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on yahoo spostitili määritetty ladata sähköpostiviestejä Windows Mail (käyttöjärjestelmänä on Windows Vista Premium). Olen huomannut viime aikoina kiusallisena turvallisuus ikkuna pitää popping ylös, avaamisen jälkeen Windows Mail, pyytää oman käyttäjätunnuksen ja salasanan sisäänkirjoittautumissivuksesi tiedot yahoo. Se ei koskaan käyttää tähän asti, muuten olen yrittänyt lataat kaikki uusimmat Windows-päivitykset ja tietokoneen ei uudelleenkäynnistä! Jouduin käyttämään järjestelmän palauttaminen, jotta se voi aloittaa! Kaikki vinkit olisi kiitollisesti saanut! Kiitos. Dean |
|
| |||
| |||
| Dean ... Mitä ohjelmaa halutaan käyttää haittaohjelmien suojelua? Joskus eri haittaohjelmien ohjelmisto muuttaa kirjautumistietojasi sähköpostiesi tilejä. Hyppää sisältöön ominaisuuksia Yahoo huomioon olet määrittänyt Windows Mail ja varmista, että käyttäjätunnus ja salasana on määritetty oikein ... tallentaa asetukset ja yritä avata Windows Mail uudelleen tarkistamaan uudet viestit. Oletteko edelleen saada suojausvaroitus? Jos näin on, mikä on tarkkaa sanamuotoa turvallisuuden viestin? |
|
| |||
| |||
| Lisäksi Windows Defenderin tärkein anti-haittaohjelma ohjelman käyttö on yksi, joka tulee Kaspersky - joka tarjoaa kaiken esim. virustorjunta, palomuuri etc.etc. Koska minulla on ollut se, se ei ole tehnyt sitä viime aikoina, mutta aion tehdä sen, mitä te ehdotatte, ensi kerralla se "käyttäytyä huonosti." kiitos. |
|
| |||
| |||
| jotain olen huomannut on se, kun avaan tilin ominaisuudet Windows Mail ja valitse Yhteydet-välilehti, se osoittaa hieman ruutuun kysyy haluatko liittää IE kautta lähiverkkoon. Tällä hetkellä, että laatikko on valitsematta, mutta jos et "tarkistaa", se voit liittää kautta Tiscali Laajakaista (joka on minun ISP). Pitäisikö tarkastettava, tai ei? Juuri miettinyt, se doesnt näyttävät tehdä ero joka tapauksessa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Windows Mail oletusarvoja | ptfitzy | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 12th Aug 2009 08:51 |
| Windows Mail tulvii vanhoja sähköpostiviestejä! | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 19. marraskuu 2008 15:05 |
| Windows Mail ei voi ladata Yksi Email | windows3001 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 18. lokakuu 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 20th Aug 2008 14:42 |
| Problem with Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 19 | 18th Mar 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |