![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb mijn Yahoo e-mailaccount is geconfigureerd voor het downloaden van e-mails naar Windows Mail (OS is Windows Vista Premium). Ik heb gemerkt onlangs een vervelende veiligheid venster houdt popping up, na het openen van Windows Mail, het aanvragen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord login details voor Yahoo. Het nooit gebruiken om dit te doen tot nu toe; trouwens, ik probeerde het downloaden van de nieuwste Windows-updates en de PC niet opnieuw opstarten! Ik had te gebruiken systeem herstellen om het om te beginnen! Eventuele tips zou dankbaar ontvangen! Bedankt. Decaan |
|
| |||
| |||
| Dean ... Welk programma gebruik je voor malware bescherming? Soms verschillende malware-software verandert de login-gegevens van uw e-mail accounts. Ga naar de eigenschappen van de Yahoo-account die u hebt geconfigureerd met Windows Mail en controleer of de gebruikersnaam en het wachtwoord correct zijn geconfigureerd ... sla uw instellingen en probeer het openen van Windows Mail opnieuw om te controleren op nieuwe berichten. Bent u nog steeds de waarschuwing? Zo ja, wat is de exacte formulering van het veiligheids-bericht? |
|
| |||
| |||
| Afgezien van Windows Defender, de belangrijkste anti-malware programma in gebruik is zal de een dat wordt geleverd met Kaspersky - die alles biedt bijvoorbeeld antivirus, firewall etc.etc. Sinds ik op hem, zij niet gedaan heeft het de laatste tijd maar ik zal doen wat u voorstelt, volgende keer wel 'misdragen'. bedankt. |
|
| |||
| |||
| iets wat ik heb gemerkt is wanneer ik de rekening eigenschappen in Windows Mail en klik op het tabblad Verbindingen, het toont een klein doosje, met de vraag of u verbinding wilt maken IE via uw lokaal netwerk. Op het moment, dat vak is aangevinkt, maar als je 'controle', dan kunt u via Tiscali Breedband (dat is mijn ISP). Indien moet worden gecontroleerd of niet? Vroeg me af, maar doesnt lijken enkel verschil maken toch! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp Met Windows Mail Standaardwaarden | ptfitzy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 12 aug 2009 08:51 |
| Windows Mail wordt overspoeld met oude e-mails! | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 19 nov 2008 15:05 |
| Windows Mail niet kan laden Een E-mail | windows3001 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 18 okt 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 20 aug 2008 14:42 |
| Probleem met Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 19 | 18 mrt 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |