![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har mine Yahoo e-postkonto er konfigurert til å laste ned e-postmeldinger til Windows Mail (OS er Windows Vista Premium). Jeg har lagt merke nylig en irriterende sikkerhet vinduet holder dukker opp når du åpner Windows Mail, som ber om brukernavn og passord for pålogging for yahoo. Det bruker aldri å gjøre dette før nå, forresten, jeg prøvde å laste ned de nyeste Windows-oppdateringer og PCen ville ikke starte på nytt! Jeg måtte bruke Systemgjenoppretting til å få det til å begynne! Noen tips ville være takknemlig mottatt! Takk. Dean |
|
| |||
| |||
| Dean ... Hva program bruker du for malware beskyttelse? Noen ganger forskjellige malware programvaren vil endre påloggingsinformasjonen din postkontoer. Gå inn i egenskapene for Yahoo-kontoen du har konfigurert med Windows Mail og påse at brukernavnet og passordet er riktig konfigurert ... lagre innstillingene og prøve å åpne Windows Mail igjen for å se etter nye meldinger. Har du fremdeles få sikkerhetsadvarsel? Hvis ja, hva er den nøyaktige ordlyden i sikkerhet melding? |
|
| |||
| |||
| Bortsett fra Windows Defender, hoveddisplayet anti-malware-programmet i bruk, vil den som kommer med Kaspersky - som gir alt for eksempel antivirus, brannmur etc.etc. Siden har jeg vært på den, den har ikke gjort det siste men jeg skal gjøre hva du foreslår, neste gang det betyr "oppføre seg dårlig. takk. |
|
| |||
| |||
| noe jeg har lagt merke til, er når jeg åpner kontoen egenskaper i Windows Mail og klikk på kategorien Tilkoblinger, det viser en liten boks, som spør om du vil koble IE via lokalnettverket. For øyeblikket, at boksen er avmerket, men hvis du gjør det "merke det, det kan du koble til via Tiscali bredbånd (som er min ISP). Bør det bli kontrollert eller ikke? Bare lurte; det ikke synes å gjøre noen forskjell likevel! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp Med Windows Mail Standarder | ptfitzy | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 12 august 2009 08:51 |
| Windows Mail blir oversvømmet med gammel e-post! | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 19 nov 2008 15:05 |
| Windows Mail kan ikke laste One Epost | windows3001 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 18 oktober 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Problemet med Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 19 | 18 mars 2008 14:49 |
| Thread Tools | |
| |