mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Svårnedbrytbara Security popup-fönster i Windows Mail

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2009, 14:07
Givargruppen

Default Svårnedbrytbara Security popup-fönster i Windows Mail

Hej

Jag har min Yahoo epostkonto konfigureras för att hämta e-postmeddelanden i Windows Mail (OS är Windows Vista Premium). Jag har upptäckt en irriterande säkerhet fönster håller poppar upp, efter öppnandet Windows Mail, begär mitt användarnamn och lösenord för inloggning detaljer för Yahoo. Det använd aldrig att göra det förrän nu, förresten, jag försökte ladda ner alla de senaste Windows-uppdateringarna och datorn inte skulle starta om! Jag var tvungen att använda Systemåterställning för att få den att starta!

Alla tips vore tacksamt emot! Tack.

Dean
Old 28 januari 2009, 19:20
Givargruppen

Dean ...

Vilka program använder du för malware skydd? Ibland olika sabotageprogram programvaran kommer att ändra inloggningsinformationen i din e-post konton.

Gå in i egenskaper hos Yahoo-konto som du har konfigurerat med Windows Mail och se till att användarnamnet och lösenordet är korrekt konfigurerad ... spara dina inställningar och försök öppna fönster Mail igen för att leta efter nya meddelanden.

Har du fortfarande få säkerhetsvarning? Om ja, vilken är den exakta ordalydelsen i säkerhetsmeddelande?
Old 29 Januari 2009, 00:23
Givargruppen

Förutom Windows Defender, den främsta anti-malware program som används kommer att vara en som kommer med Kaspersky - som ger allt till exempel antivirusprogram, brandväggar etc.etc. Eftersom jag har varit på att det har inte gjort det på sistone men jag kommer att göra vad du antyder, nästa gång man gör "BÄRA SIG ILLA ÅT. tack.
Old 29 Januari 2009, 11:26
Givargruppen

något som jag har märkt är när jag öppnar konto fastigheter i Windows Mail och klicka på fliken Anslutningar, det visar en liten ruta, som ber dig om du vill ansluta IE via ditt lokala nätverk. För närvarande är att rutan är avmarkerad men om du gör "kontroll" så, det kan du ansluta via Tiscali Bredband (som är min ISP). Om det skall kontrolleras eller inte? Undrar bara, det spelar ingen verkar göra någon skillnad ändå!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hjälp Med Windows Mail Defaults ptfitzy E-post, VoIP & IM Diskussion 6 12 august 2009 08:51
Windows Mail är översvämmade med gamla mail! dfr200764 E-post, VoIP & IM Diskussion 2 19 november 2008 15:05
Windows Mail kan inte läsa en e - windows3001 E-post, VoIP & IM Diskussion 4 18 oktober 2008 16:33
Windows Mail dfr200764 E-post, VoIP & IM Diskussion 4 20 august 2008 14:42
Problem med Windows Mail dfr200764 E-post, VoIP & IM Diskussion 19 18 mars 2008 14:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.