![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya! Kan nogen fortælle mig, hvordan du sender en e-mail til flere modtagere og alligevel gøre det ud som om han / hun er den eneste, der modtager e-mailen? Jeg gør forstand? Jeg er nødt til at sende en vedhæftet fil til 100 + modtagere og alligevel ikke gøre det til at ligne det er personlige, så jeg virkelig cant bcc hvis u ved, hvad jeg mener ... Dette er påtrængende ... kan nogen hjælpe? At det er sendt fra Yahoo mail. "Times New Roman '] Mange tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor kan du ikke BCC det?
|
| |||
| |||
| Nuvel, fordi idéen er at gøre det synes personligt, og når den sendes som en bcc, ppl kender sin gruppe mail .... jeg gør forstand? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du behøver at gøre en ting kaldet brevfletning med pladsholdere sin et dokument med siger for eksempel denne test
hello <name> Jeg vil gerne meddele Dem, at <product> er udsolgt du vil gøre dette dokument og erstatter det sted indehavere med oplysninger fra en database I cant huske den fulde instruktioner Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Multiple Virus / Restore: | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 13 juli 2009 11:22 |
| IE Frysning UP - Flere maskiner - flere operativsystemer | ehsankhan | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 9 juni 2009 12:42 |
| Åbning af flere vinduer | katiecoos | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 1 oktober 2008 10:54 |
| Kontrollerende flere forekomster | icu222much | General Software Chat | 3 | 24. sep 2008 01:03 |
| Multiple Routers | JohnDope | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 16 juli 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |