![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei! Voiko joku kertoa minulle, kuinka lähettää sähköpostia usealle vastaanottajalle ja vielä tehdä se näyttää hän on ainoa, joka vastaanottaa sähköpostin? Olenko tolkkua? Minun täytyy lähettää liitetiedostona 100 + vastaanottajat ja vielä ei tehdä sen näyttämään se on henkilökohtainen, joten olen todella kallistuksen piilokopio jos u tiedätte mitä tarkoitan ... Tämä on kiire ... kukaan voi auttaa? Sen lähetetään Yahoo Mail. "Times New Roman"] Monet kiitokset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi et BCC sitä?
|
| |||
| |||
| No, koska ajatuksena on, että se näyttää henkilökohtaisen ja kun sen lähetti kuin piilokopio, ppl tietää sen ryhmän mail .... olen tolkkua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinun tarvitse tehdä mitään kutsutaan Joukkopostitus paikkamerkit sen asiakirjan sanoa esimerkiksi tämä testi
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Useita Virus / Palauta: | Bubba | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 13. Jul 2009 11:22 |
| IE jäätävää UP - Useita koneita - useita käyttöjärjestelmiä | ehsankhan | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 9th Jun 2009 12:42 |
| Opening useita Windows | katiecoos | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 1. lokakuu 2008 10:54 |
| Controlling useita | icu222much | General Software Chat | 3 | 24. Sep 2008 01:03 |
| Useita Routers | JohnDope | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 16. Jul 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |