![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hiya! Kan iemand mij vertellen hoe een email te sturen naar meerdere ontvangers en toch laten lijken of hij / zij de enige is om de e-mail? Ben ik te begrijpen? Ik moet voor het verzenden van een bijlage bij 100 + ontvangers en nog niet zodat het lijkt alsof het is persoonlijk, dus ik echt cant BCC als u weet wat ik bedoel ... Dit is dringend ... kan iemand helpen? Zijn verzonden vanuit Yahoo mail. 'Times New Roman'] Veel dank |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom kan je niet BCC het?
|
| |||
| |||
| Nou, omdat het idee is om het lijkt persoonlijke en wanneer zijn verstuurd als bcc, ppl weten zijn een groep mail .... ben ik te begrijpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u hoeft te doen, een ding genaamd mail merge met plaatshouders zijn een document met zeggen bijvoorbeeld deze test
hallo <name> Ik wil u meedelen dat <product> is out of stock je zou dat document en vervang de plaats houders met informatie uit een database i cant remember de volledige instructies Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Meerdere Virus / Restore: | Bubba | Virus, spyware & Security | 2 | 13 jul 2009 11:22 |
| IE Bevriezing UP - Meerdere machines - Meerdere besturingssystemen | ehsankhan | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 9 juni 2009 12:42 |
| Opening meerdere vensters | katiecoos | Virus, spyware & Security | 5 | 1st Oct 2008 10:54 |
| Beheersing van meerdere exemplaren | icu222much | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 24e sep 2008 01:03 |
| Meerdere Routers | JohnDope | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 jul 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |