![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya! Kan noen fortelle meg hvordan du sender en e-post til flere mottakere og likevel gjør det virke som han / hun er den eneste som mottar e-post? Jeg gjør forstand? Jeg trenger å sende et vedlegg til 100 + mottakerne og ennå ikke gjør det se ut som det er personlig, slik at jeg virkelig skrånende Blindkopi hvis u vet hva jeg mener ... Dette haster ... Kan noen hjelpe? Its sendes fra Yahoo mail. "Times New Roman '] Mange takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor kan du ikke BCC det?
|
| |||
| |||
| Vel, fordi ideen er å gjøre det synes personlig og når det sendes som en bcc, ppl vet hva en gruppe post .... jeg gjør forstand? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du må gjøre en ting kalt utskriftsfletting med plassholdere det et dokument med si for eksempel denne testen
hello <name> Jeg ønsker å informere deg om at <product> er out of stock du vil gjøre dette dokumentet og erstatte plassen holdere med informasjon fra en database i cant huske instruksjoner Min System: Cewy er rart macine
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flere Virus / gjenoppretting: | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 13 juli 2009 11:22 |
| IE underkjølt UP - flere maskiner - flere operativsystemer | ehsankhan | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 9 juni 2009 12:42 |
| Åpne flere vinduer | katiecoos | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 1 oktober 2008 10:54 |
| Kontrollere flere forekomster | icu222much | General Software Chat | 3 | 24. sep 2008 01:03 |
| Flere routere | JohnDope | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 16 juli 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |