![]() |
|
| |||
| |||
| Tjaba! Kan någon berätta för mig hur man skickar ett mail till flera mottagare, och ändå gör det verkar vara han / hon är den enda för att ta emot e-post? Är jag göra känsla? Jag behöver skicka en bifogad fil till 100 + mottagare och ändå inte göra det så personligt så jag verkligen skränande bcc om u vet vad jag menar ... Det är angeläget ... kan någon hjälpa? Dess skickas från Yahoo post. "Times New Roman '] Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför kan inte du BCC det?
|
| |||
| |||
| Tja, eftersom tanken är att göra det verkar personliga och när det skickas som hemlig kopia, ppl vet sin grupp mail .... jag gör bemärkelse? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du måste göra en sak som kallas kopplad med platshållare det ett dokument med säga till exempel detta test
hello <name> Jag vill informera er om att <product> är slut i lager du skulle göra detta och ersätta den plats innehavare med information från en databas jag skränande minns fullständiga instruktioner Mitt System: Cewy s undrar macine
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Flera Virus / Restore: | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 13 juli 2009 11:22 |
| IE Frysning UPP - Flera maskiner - Flera operativsystem | ehsankhan | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 9 juni 2009 12:42 |
| Öppet flera fönster | katiecoos | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 1 oktober 2008 10:54 |
| Styra flera instanser | icu222much | General Software Chat | 3 | 24 sep 2008 01:03 |
| Flera Routrar | JohnDope | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 16 juli 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |