![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg er lige så godt have et problem at downloade MSN Messenger .. Men jeg har en Mac-version. Jeg fandt det online 3,5 det dl'd fint, men så siger jeg har brug for den opdaterede version for at køre det. men det dl's som en. bin fil ... Hvis nogen er bekendt med Mac's, kan du venligst oplyse mig om, hvordan man åbner en bin-fil?! når jeg klikker på det, er det kun en kopi. Jeg har hørt noget om at skulle brænde til en cd eller noget for at få filen ... nogen hjælp? Tak! IsoldeAislinn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til de fora, en Mac-version er ikke god til PC, kan du downloade fra Microsofts hjemmeside, hvad fejlmeddelelser er du får, hvis den ikke vil downloade.
| |||
| |||
| tak. Åh, jeg kender. Jeg har en mac I'm downloading til .. Jeg gik hen til stedet og fandt mac version 3.5 ... når jeg dl den, fortæller mig, jeg har brug for at få den opdaterede version. Jeg dl det. Nu har jeg en fil på mit skrivebord, at jeg ikke ved hvordan man åbner. Det er en. bin fil. Det er her min opdateringen er, og jeg kan ikke bruge messenger, indtil jeg kan regne ud hvordan man åbner den. Jeg dl fra Microsofts websted. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grab en anden kopi .... forsøge her
| |||
| |||
| fungerer upåklageligt! Tak. Jeg så det, men den måde den var formuleret Jeg troede, det var til Mac OS 7. Jeg troede ikke, jeg kunne bruge det, da jeg har OS X. Mange tak! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen .... glad for det virkede ok. |