![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, olen yhtä hyvin ottaa ongelman lataamalla MSN Messenger .. Minulla on kuitenkin Mac-versio. Löysin sen online 3,5 se dl'd hyvin, mutta sitten se sanoo Tarvitsen päivitetty versio, jotta ajaa se. mutta se dl: n tilastot. bin tiedostoa ... Jos joku on perehtynyt Macin, voisitteko kertoa, kuinka avata bin tiedoston?! kun i osoita sitä, se vain tekee kopion. Olen kuullut jotain ottaa polttaa CD: lle tai jotain saadakseen tiedoston ... apua? Kiitos! IsoldeAislinn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa foorumeilla, Mac-versio ei ole hyvä, PC, sinä lataat seuraavasta Microsoftin verkkosivuilla, mitä virhesanomia Saatko jos sitä ei voi ladata.
| |||
| |||
| kiitos. Voi, tätä minä tiedän. Minulla on mac Olen latauksesta .. Kävin laitospaikalla toteamassa, että mac-versio 3.5 ... kun i dl, se kertoo minulle, että minun on saada päivitetty versio. i dl siitä. Nyt on tiedoston työpöydälle, että en tiedä miten avoimeksi. se on. bin-tiedosto. juuri tämä on minun päivitys ja i ei voi käyttää messenger kunnes voin selvittää, miten se avataan. Olen dl seuraavasta Microsoftin verkkosivuilla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaappari toinen kopio .... yrittää tässä
| |||
| |||
| toimii täydellisesti! Kiitos. Olen nähnyt tämän, mutta miten se oli muotoiltu ajattelin, että se oli Mac OS 7. En usko, että voisi käyttää sitä, koska minulla on OS X. Kiitos paljon! |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut .... iloinen, se toimi ok. |