![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ik ben net zo goed een probleem met het downloaden van MSN Messenger .. Echter, ik heb een Mac-versie. Ik vond het on-line 3.5 het dl'd prima, maar dan zegt dat ik moet de bijgewerkte versie om te draaien. maar het dl's als een. bin bestand ... Als iemand bekend is met Mac's, kan je informeer me op hoe open je een bin-bestand? Waneer ik klik op, het heeft alleen maar een kopie. Ik hoorde iets over hoeft te branden op cd of iets om de file ... any help? Bedankt! IsoldeAislinn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom op de forums, een Mac-versie is niet goed voor de PC, ben je het downloaden vanaf de Microsoft website, wat bent u foutmeldingen krijgen als het niet zal downloaden.
| |||
| |||
| bedankt. Oh, ik weet het. Ik heb een mac ik ben aan het downloaden .. Ik ging naar de site en vond dat de mac versie 3.5 ... toen ik dl, het zegt me dat ik nodig om de bijgewerkte versie. i dl dat. Nu heb ik een bestand op mijn bureaublad die ik niet weet hoe te openen. het is een. bin-bestand. dit is waar mijn update is en ik kan geen gebruik maken van de boodschapper tot ik kan uitzoeken hoe om het te openen. i am dl van het Microsoft-website. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pak een ander exemplaar .... proberen hier
| |||
| |||
| werkt perfect! Bedankt. Ik zag dit echter de manier waarop zij luidde Ik vond het voor Mac OS 7. Ik niet denk dat ik kan gebruiken want ik heb OS X. Thank you so much! |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom .... blij dat het werkte goed. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MSN Messenger Probleem | katiecoos | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | De 7 augustus 2009 13:01 |
| Problemen met het downloaden van IE8 | ivansmagic | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 15 apr 2009 19:02 |
| Probleem met het downloaden en installeren van automatische updates op XP | VijayPal | Windows besturingssystemen | 3 | De 5 juni 2008 10:15 |
| Probleem installeren en uitvoeren van Yahoo Messenger 9 | playagain | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 17 nov 2007 19:38 |
| Downloaden? | Hayley | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 4e sep 2007 07:38 |
| Thread Tools | |
| |