![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jag är lika bra att ha något problem att ladda ner MSN Messenger .. Men jag har en Mac-version. Jag hittade den på nätet 3.5 det dl'd bra, men då säger jag behöver den uppdaterade versionen för att köra det. men dl är som en. bin-fil ... Om någon känner till Mac's, kan ni upplysa mig om hur man ska öppna en bin-fil? när jag klickar på den, det gör bara en kopia. Jag har hört något om med att bränna till CD eller nåt för att få filen ... någon hjälp? Tack! IsoldeAislinn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välkommen till forum, en Mac-version är inte bra för datorn, är du ladda ner från Microsofts webbplats, vilka felmeddelanden du får, om det inte kommer att ladda ner.
| |||
| |||
| tack. Åh, jag vet. Jag har en mac jag hämtar till .. Jag åkte till platsen och hittade mac version 3.5 ... när jag dl det, det säger jag behöver för att få den uppdaterade versionen. Jag dl det. Nu har jag en fil på skrivbordet som jag inte vet hur man öppnar. det är en. bin filen. det är här min uppdatering och jag kan inte använda Messenger tills jag kan lista ut hur man kan öppna den. Jag dl från Microsofts webbplats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en kopia .... försöka här
| |||
| |||
| fungerar perfekt! Tack. Jag såg det dock som det var formulerat Jag tyckte det var för Mac OS 7. Jag trodde inte att jag kunde använda det eftersom jag har OS X. Tack så mycket! |
|
| |||
| |||
| Du får gärna .... glad att det fungerade ok. |