![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har Windows Vista Premium som operativsystem på min pc og har Windows Mail. Det seneste, når du prøver at sende e-mails via det (bruger min Yahoo-konto), jeg får dette: Din server har uventet afbrudt forbindelsen. Mulige årsager til denne omfatter server problemer, netværksproblemer, eller en lang periode med inaktivitet. Emne 'Re: Uanset hvad', Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket Error: 10053, Fejlnummer: 0x800CCC0F Det ser ud til at hente mail ok og internet er fine. tak Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gætte din sikkerhed pakke blokerer dine udgående anmodning. Drop din sikkerhed blocker og prøve at sende mail, virker det? Hvis det er det derefter fjerne Windows Mail fra blockerens kendt software listen, satte blocker back up, skal du sende en mail og nulstille programmet tilladelser til Ja.
| |||
| |||
| Doesnt synes at hjælpe. Samme gamle besked! Det bare ser ud til at have begyndt at gøre det seneste. Var bøde før. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... Windows Mail er helt generisk .... Hvad er din mail-program? Mener du Windows Live Mail? Hvad Antivirus bruger du? Hvad Firewall bruger du?
|
| |||
| |||
| Sorry ... en ting mere ... Kan du komme til din mail via Yahoo websted?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Synes at ske, kun når du prøver at sende post via Windows mail, end når de modtager den. Men når du sender den, mail får sidder fast i Udbakke, og du derefter cant gøre noget, men alene sende mail. Det betyder løse sig selv med tiden, men lidt i en smerte, når de forsøger at sende e-mails med nogen grad af haster! Jeg bruger Norton 2007 Internet Security, men har mistanke om, at levende opdateringer har gjort noget nefarious?! Og ja jeg kan komme til Yahoo Mail ingen problemer ...... hvis det fortsætter jeg vil holde med at sende det direkte fra YM. |
|
| |||
| |||
| Bruger du Windows Live Mail eller Outlook Express?
|
| |||
| |||
| OK, jeg har fundet problemet Gå til Norton Website her og gøre, som det hedder http://service1.symantec.com/SUPPORT...01060516275506
|
| |||
| |||
| Jeg har slukket Nortons scanning af udgående e-mails. Det gør ikke lide det og siger 'Fix nu', men jeg plejer! : P til det! |
|
| |||
| |||
| Har du kører værktøjet fra Internet Explorer? Hvilken version af Norton har du? Er det arbejder dog nu?