![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on Windows Vista Premium kuin OS minun PC ja Windows Mail. Viime aikoina, kun yrität lähettää sähköposteja kautta se (käyttäen Yahoo-tili) saan tämän: Palvelimesi on odottamattomasti lopettanut yhteydessä. Mahdollisia syitä tähän ovat muun muassa palvelin ongelmia, verkko-ongelmia, tai pitkään käyttämättä. Aihe "Re: Mikä tahansa ', Tili: pop.mail.yahoo.co.uk, Palvelin: smtp.mail.yahoo.co.uk, Protokolla: SMTP, Portti: 25, Secure (SSL): Ei, Socket Error: 10053, Virhenumero: 0x800CCC0F Vaikuttaa ladata mail ok ja Internet on hyvä. kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd arvata tietoturvariskiä paketti estää lähtevät pyynnöstä. Pudota turvallisuus esto ja yrittää lähettää postia, se toimii? Jos se on siinä sitten poistaa Windows Mail alkaen estotoiminto tiedossa ohjelmistojen luettelo, aseta esto takaisin ylös, lähettää toinen sähköpostitili ja palauta ohjelma oikeudet kyllä.
| |||
| |||
| Doesnt näyttävät apua. Sama vanha viesti! Se vain näyttää alkaneen tee sitä viime aikoina. Oli hieno ennen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... Windows Mail on melko yleinen .... mikä on teidän Mail-ohjelma on? Do you mean Windows Live Mail? Mitä Antivirus käytätte? Mitä palomuuria käytät?
|
| |||
| |||
| Anteeksi ... vielä yksi asia ... Voitko saada sähköpostin kautta Yahoo verkkosivuilla?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Näyttää tapahtua vain silloin, kun yrität lähettää postia kautta Windows Mail kuin vastaanottamisesta. Toisaalta, jos et lähetä se, posti saa juuttunut Lähtevät ja sitten kallistuksen tehdä mitään, mutta yksin lähettää postitse. Se ei ratkaise itse lopulta, mutta sen hieman tuskaa, kun yritän lähettää sähköpostia millä tahansa riittävän nopeasti! Käytän Norton 2007 Internet Security mutta epäilen, että elävien päivitykset on tehnyt jotain ilkeä? Ja kyllä voin saada Yahoo Mail ei ongelmia ...... jos se jatkaa aion pitää kiinni sen lähettämistä suoraan YM. |
|
| |||
| |||
| Käytätkö Windows Live Mail tai Outlook Express?
|
| |||
| |||
| OK, olen löytänyt ongelma Siirry Norton Website täällä ja niin kuin sanotaan http://service1.symantec.com/SUPPORT...01060516275506
|
| |||
| |||
| Olen poissa käytöstä Nortons skannaus lähtevän sähköposteja. Se doesnt halusimmepa sitä ja sanoo "Korjaa nyt", mutta olen tapana! : P sen! |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla työkalun Internet Explorer? Mitä versiota Norton sinulla on? Onko se työ, vaikka nyt?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Windows Mail oletusarvoja | ptfitzy | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 12th Aug 2009 08:51 |
| Pieni, mutta erittäin ärsyttävää e.mail ongelma | bizziowen | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 7. helmikuu 2009 09:14 |
| Windows Mail ei voi ladata Yksi Email | windows3001 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 18. lokakuu 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 20th Aug 2008 14:42 |
| Yahoo Mail ongelma | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 8. Joulukuu 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |