![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb Windows Vista Premium als besturingssysteem op mijn pc en Windows Mail. De laatste tijd, als u probeert te verzenden e-mails via het (met behulp van mijn Yahoo account) krijg ik dit: Uw server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken hiervoor zijn onder andere server problemen, netwerk problemen, of een lange periode van inactiviteit. Onderwerp 'Re: Wat', Account: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Socket Error: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F Het lijkt te downloaden ok mail en het internet is prima. bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat uw beveiliging pakket blokkeert uw uitgaande verzoeken. Laat je zekerheid blocker en probeer het verzenden van mail, werkt het? Als dat het dan verwijdert Windows Mail uit het blokkeren van bekende software-lijst, plaatst u de back-up blocker, stuur een mail en zet het programma de permissies van ja.
| |||
| |||
| Doesnt lijken te helpen. Dezelfde oude boodschap! Het lijkt te zijn begonnen doen het de laatste tijd. Prima voor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... Windows Mail is vrij generiek .... wat is uw Mail programma? Heb je Windows Live Mail? Wat Antivirus gebruikt u? Welke Firewall gebruik je?
|
| |||
| |||
| Sorry ... een ding ... Kunt u naar uw e-mail via de website van Yahoo?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Lijkt te gebeuren wanneer probeert te verzenden via e-mail Windows Mail dan wanneer ontvangst te nemen. Echter, wanneer u opsturen, de mail wordt geplakt in de outbox en u cant doen, maar alleen de mail versturen. Het maakt uiteindelijk zelf oplossen, maar zijn een beetje pijn bij het proberen te verzenden van e-mail met enige mate van urgentie! Ik gebruik Norton Internet Security 2007, maar vermoedt dat live updates heeft gedaan wat afschuwelijk! En ja ik kan krijgen in Yahoo Mail geen problemen ...... als het doorgaat zal ik met het verzenden van het rechtstreeks van YM. |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u Windows Live Mail of Outlook Express?
|
| |||
| |||
| OK, ik heb het probleem gevonden Ga naar de website Norton hier en doen wat hij zegt http://service1.symantec.com/SUPPORT...01060516275506
|
| |||
| |||
| Ik heb uitgeschakeld Nortons scannen van de uitgaande e-mails. Het doesnt like it en zegt 'Fix nu', maar ik gewoon! : P het! |
|
| |||
| |||
| Heeft u het hulpprogramma hebt uitgevoerd van Internet Explorer? Welke versie van Norton heb je? Is het nu wel werken?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp Met Windows Mail Standaardwaarden | ptfitzy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 12 aug 2009 08:51 |
| Klein, maar zeer vervelend e.mail probleem | bizziowen | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | De 7 februari 2009 09:14 |
| Windows Mail niet kan laden Een E-mail | windows3001 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 18 okt 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 20 aug 2008 14:42 |
| Yahoo mail probleem | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 8 Dec 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |