mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Problemet med Windows Mail

Reply

Thread Tools
Old 25th Feb 2008, 11:05
Donor Group

Hei

Jeg har Windows Vista Premium som operativsystem på PC-en og Windows Mail. Senere når du forsøker å sende epost gjennom den (med Yahoo-konto) får jeg dette:

Serveren har uventet avsluttet tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode med inaktivitet. Overskrift 'Re: Hva', Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protokoll: SMTP, Port: 25, Secure (SSL): No, Socket-feil: 10053, Feilnummer: 0x800ccc0f

Det ser ut til å laste ned mail ok og internett er fint.

takk

Dean
Old 25th Feb 2008, 14:16
Donor Group

Jeg vil gjette på sikkerhetsspørsmålet pakken blokkerer utgående forespørsel. Drop sikkerhetsspørsmålet blocker'en og prøve å sende mail, fungerer det? Hvis det er det du fjerne Windows Mail fra blocker'en er kjent programvare listen sette blocker'en sikkerhetskopierer, send en mail og tilbakestille programmet tillatelse til ja.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 29th Feb 2008, 10:40
Donor Group

Ikke synes å hjelpe. Samme gamle melding! Det bare ser ut til å ha begynt å gjøre det siste. Var bra før.
Old 29th Feb 2008, 11:17
Moderator Group

OK ...

Windows Mail er ganske generisk .... Hva er din e-post program? Mener du Windows Live Mail?

Hva Antivirus bruker du?

Hvilken brannmur bruker du?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 29 februar 2008, 11:19
Moderator Group

Beklager ... En ting til ...

Kan du komme til din e-post via Yahoo nettstedet?

Old 29th Feb 2008, 12:41
Donor Group

Synes å skje bare når du forsøker å sende mail via Windows Mail enn når du mottar den. Men når du sender den, epost blir sittende fast i utboksen og du skrånende gjøre noe, men alene sende mail. Det gjør løse seg til slutt men litt vondt når du forsøker å sende mail med noen grad av haster! Jeg bruker Norton 2007 Internet Security men mistenker at live-oppdateringer har gjort noe nefarious? Og ja jeg kan få til Yahoo Mail ingen problemer ...... hvis det fortsetter jeg vil holde med å sende den direkte fra YM.
Old 29th Feb 2008, 12:46
Moderator Group

Bruker du Windows Live Mail eller Outlook Express?

Old 29th Feb 2008, 12:48
Moderator Group

OK, jeg har funnet problemet

Gå til Norton webområdeprofiler her og gjøre som det står

http://service1.symantec.com/SUPPORT...01060516275506

Old 29th Feb 2008, 13:09
Donor Group

Jeg har slått av Nortons scanning av utgående epost. Det ikke liker det og sier "Reparer nå" men jeg wont! : P å den!
Old 29th 2008 Feb, 13:15
Moderator Group

Visste du kjører verktøyet fra Internet Explorer?

Hvilken versjon av Norton har du?

Er det arbeider om nå?

Reply

Register

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp Med Windows Mail Standarder ptfitzy Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 12 august 2009 08:51
E-post vil ikke gå Fra Outboox - Windows Mail katiecoos Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 10 25 april 2009 09:38
Små, men svært irriterende e.mail problem bizziowen Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 7 februar 2009 09:14
Windows Mail dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 20 august 2008 14:42
Yahoo mail problem dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 8 desember 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.