![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har Windows Vista Premium som operativsystem på PC-en og Windows Mail. Senere når du forsøker å sende epost gjennom den (med Yahoo-konto) får jeg dette: Serveren har uventet avsluttet tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode med inaktivitet. Overskrift 'Re: Hva', Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protokoll: SMTP, Port: 25, Secure (SSL): No, Socket-feil: 10053, Feilnummer: 0x800ccc0f Det ser ut til å laste ned mail ok og internett er fint. takk Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gjette på sikkerhetsspørsmålet pakken blokkerer utgående forespørsel. Drop sikkerhetsspørsmålet blocker'en og prøve å sende mail, fungerer det? Hvis det er det du fjerne Windows Mail fra blocker'en er kjent programvare listen sette blocker'en sikkerhetskopierer, send en mail og tilbakestille programmet tillatelse til ja.
| |||
| |||
| Ikke synes å hjelpe. Samme gamle melding! Det bare ser ut til å ha begynt å gjøre det siste. Var bra før. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... Windows Mail er ganske generisk .... Hva er din e-post program? Mener du Windows Live Mail? Hva Antivirus bruker du? Hvilken brannmur bruker du?
|
| |||
| |||
| Beklager ... En ting til ... Kan du komme til din e-post via Yahoo nettstedet?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Synes å skje bare når du forsøker å sende mail via Windows Mail enn når du mottar den. Men når du sender den, epost blir sittende fast i utboksen og du skrånende gjøre noe, men alene sende mail. Det gjør løse seg til slutt men litt vondt når du forsøker å sende mail med noen grad av haster! Jeg bruker Norton 2007 Internet Security men mistenker at live-oppdateringer har gjort noe nefarious? Og ja jeg kan få til Yahoo Mail ingen problemer ...... hvis det fortsetter jeg vil holde med å sende den direkte fra YM. |
|
| |||
| |||
| Bruker du Windows Live Mail eller Outlook Express?
|
| |||
| |||
| OK, jeg har funnet problemet Gå til Norton webområdeprofiler her og gjøre som det står http://service1.symantec.com/SUPPORT...01060516275506
|
| |||
| |||
| Jeg har slått av Nortons scanning av utgående epost. Det ikke liker det og sier "Reparer nå" men jeg wont! : P å den! |
|
| |||
| |||
| Visste du kjører verktøyet fra Internet Explorer? Hvilken versjon av Norton har du? Er det arbeider om nå?
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp Med Windows Mail Standarder | ptfitzy | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 12 august 2009 08:51 |
| E-post vil ikke gå Fra Outboox - Windows Mail | katiecoos | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 10 | 25 april 2009 09:38 |
| Små, men svært irriterende e.mail problem | bizziowen | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 7 februar 2009 09:14 |
| Windows Mail | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Yahoo mail problem | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 8 desember 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |