mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Problemet med Windows Mail

Reply

Thread Tools
Old 29 februar 2008, 13:21
Donor-Gruppen

Default Problemet med Windows Mail

Ja tak!

Det var Norton ....... hvis du fortæller det ikke til at scanne udgående post så mail blot fløjter gennem og ud til andre steder. Hvis du telll det til at scanne udgående e-mails, men fjerne 'tid ud beskyttelse ", så det doeasnt' tid ud", er det stadig synes at gå igennem ok.

Tak for alle jeres hjælp.

Ja, jeg har lært Norton 2007. Kom en smule desillusionerede med denne ...... 2005-udgave var fair mindre restriktive; Vista er slemt nok, da det er uden haveing NIS 2007 gerne have nogle gamle tante fortæller dig, hvad du kan og cant do hele tiden!

Du kan fortælle I'm høne pecked!
Old 29 februar 2008, 13:26
Redaktør Gruppen

IMO Norton er ikke værd at have installeret, og slet ikke betale for ...

Der er masser af gratis software, der vil gøre en langt bedre job og bruger langt færre ressourcer at gøre det ...

Jeg kan ikke rigtig se nogen mening i den udgående scanning tændt alligevel ..... medmindre du sender virus.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16 marts 2008, 15:15
Donor-Gruppen

Stønne!

Synes at være tilbage igen med en hævn, om jeg deaktivere Norton's udgående e-mail-scanning eller ej, får jeg følgende fejl, når du sender e-mails via Windows Mail (som er konfigureret til min Yahoo email Addy):

Din server har uventet afbrudt forbindelsen. Mulige årsager til denne omfatter server problemer, netværksproblemer, eller en lang periode med inaktivitet. Emne 'Re: 267394', Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket Error: 10053, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Er der nogle justeringer, der kan gøres inden for Windows Mail? En ting jeg også bemærke, at mens den sendte e-mail forbliver i udbakken det forekommer 'fejl' op modtagelse af e-mail også.
Old 17 marts 2008, 07:10
Redaktør Gruppen

I gætte, hvad der sker, er, at Norton er ved at tage for evigt at scanne e-mails og Yahoo server kan ikke gidet at vente så den lukker forbindelsen.

Jeg tror ikke, at der er nogen adjustements, der kan foretages i Live Mail.

Men skulle du være i stand til at deaktivere Norton Email Scanning ... Du kan forsøge tempoarily invaliderende Norton og forsøger.

Eller bare afinstallere den fuldt ud og derefter installere et gratis alternativ, som er belastninger bedre end Norton.

Noget lignende AVG

Old 17 marts 2008, 10:47
Donor-Gruppen

Jeg har brugt AVG på min anden pc. Når du deaktivere NIS 2007 (uartig Interfererende Softrware!) Jeg har lige gå tot han kontrolpanelet og afinstallere exe-fil Thats der? Skal gå ud og høre, om udgifterne til AVG selvom jeg har hørt man kan få det gratis?? (firewall / antivirus osv.)
Old 17 marts 2008, 15:05
Redaktør Gruppen

Du skal køre Norton Removal Tool som ellers ynder at forlade masser af junk bagefter.
http://service1.symantec.com/SUPPORT...nsf&view=docid

AVG er tilgængelig i en gratis version, og det er meget godt.
Download link http://free.grisoft.com/doc/special-offer-aff/us/frt/0

Du vil også ønsker at få en firewall som AVG ikke omfatter en gerne Norton gjorde.
Nogle gode gratis firewalls er:Jeg foreslår, at du bruger ZoneAlarm

En tutorial om forståelse og brug af firewalls kan findes her.

Old 17 marts 2008, 15:36
Donor-Gruppen

Ganske jeg gjorde ikke læse vores post i tide! Slettet Norton fra kontrolpanelet ...... god bye og farvel! Har jeg stadig nødt til at bruge Norton fjernelse program? Jeg endelig installeret AVG og Commodo firewall pro ......... og Windows Mail stadig blokerer udgående e-mail! Men det betyder i sidste ende sende e-mailen, hvis du lukker genåbn WM. Kunne det være lige forbindelsen til serveren eller en fejl i softwaren? Indrøm det er først begyndt at gøre det så undre sig, hvis en af Microsofts mange vidunderlige Windows-opdateringer er ved at blive en smule for sikkerhed bevidst?
Old 17 marts 2008, 15:48
Redaktør Gruppen

Du skal stadig køre Norton Removal Tool. Norton er berygtede for at efterlade bag kører tjenester.

Se også her. http://support.microsoft.com/kb/813514

Old 18 marts 2008, 14:42
Donor-Gruppen

Jeg har semi-løst problemet ved blot at ændre standard-e-mail-konto i Windows Mail. Det var Yahoo, som var den efault e-mail-konto og e-mail blev blokeret, når du har sendt den. Som jeg har konfigureret mine googlemail hensyn, jeg har nu fastsat, at som standard e-mail-adresse! Jeg ved, det betyder at bruge en anden e-mail-adresse, men hey atleast jeg kan sende email ved WM.
Old 18 marts 2008, 14:49
Donor-Gruppen

Dette gør også interessant læsning

http://www.postcastserver.com/help/P..._Blocking.aspx

men min internetudbyder er tiscali og de er ikke opført!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp Med Windows Mail Standardindstillinger ptfitzy E-mail, VoIP og IM Discussion 6 12 august 2009 08:51
Lille, men meget irriterende e.mail problem bizziowen E-mail, VoIP og IM Discussion 6 7 februar 2009 09:14
Windows Mail kan ikke indlæse en enkelt e-mail windows3001 E-mail, VoIP og IM Discussion 4 18 oktober 2008 16:33
Windows Mail dfr200764 E-mail, VoIP og IM Discussion 4 20 august 2008 14:42
Yahoo mail problem dfr200764 E-mail, VoIP og IM Discussion 2 8 december 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.