vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Problem with Windows Mail

Reply

Thread Tools
Old 29 helmikuu 2008, 13:21
Rahoittajien ryhmän

Default Problem with Windows Mail

Kyllä kiitos!

Se oli Norton ....... jos kerrot ei skannaa lähtevän postin sitten postin vain vihellyspillit kautta ja sen noususta missä. Jos telll se skannaa lähtevän sähköpostit mutta poista "aikaa suojelua" niin, että se doeasnt "aikaa", se näyttää menevän läpi ok.

Thanks for all your help.

Kyllä olen saanut Norton 2007. Getting hieman pettyneitä tämän ...... 2005 painos oli oikeudenmukainen vähemmän rajoittavia; Vista on jo tarpeeksi paha, sillä se on ilman haveing UIV 2007, kuten jotkut vanhat täti kerron mitä voit ja kallistuksen tehdä koko ajan!

Voit kertoa Olen kana pecked!
Old 29 helmikuu 2008, 13:26
Moderator Group

IMO Norton ei kannata ottaa asennettuna, puhumattakaan maksaa ...

Meillä on runsaasti vapaa ohjelmisto, joka tekee paljon parempaa työtä ja käyttää paljon vähemmän resursseja tähän ...

En oikein näe mitään järkeä ottaa lähtevää skannaus päällä anyway ..... paitsi jos olet lähettämässä viruksia.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16 maaliskuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

Natina!

Näyttää olevan jälleen siten runsaana, onko voin poistaa Norton n lähtevän sähköpostin skannaus tai ei, saan seuraavan virheen, kun lähetät sähköposteja kautta Windows Mail (joka on määritetty Yahoo email Addy):

Palvelimesi on odottamattomasti lopettanut yhteydessä. Mahdollisia syitä tähän ovat muun muassa palvelin ongelmia, verkko-ongelmia, tai pitkään käyttämättä. Aihe "Re: 267394 ', Tili: pop.mail.yahoo.co.uk, Palvelin: smtp.mail.yahoo.co.uk, Protokolla: SMTP, Portti: 25, Secure (SSL): Ei, Socket Error: 10053, Virhenumero: 0x800CCC0F

Onko muutoksia, jotka voidaan tehdä Windows Mail? Olen myös huomannut, että kun lähetetään viesti jää Lähtevät se näyttää "huonolla" enintään vastaanottavan sähköpostin liikaa.
Old 17 maaliskuu 2008, 07:10
Moderator Group

Oletan, mitä on tapahtumassa on se, että Norton on ryhtynyt ikuisesti pyyhkäisemiseksi postin ja Yahoo palvelin ei voida vaivautunut odottamaan niin se sulkee yhteyden.

En usko, että on olemassa jokin adjustements, että voidaan tehdä Live Mail.

Mutta sinun pitäisi pystyä poistaa Norton Email Scanning ... Voisit kokeilla tempoarily poistamalla Norton ja yrittää.

Tai poistaa sen kokonaan ja asenna ilmainen vaihtoehto on kuormien parempi kuin Norton.

Jotain AVG

Old 17 maaliskuu 2008, 10:47
Rahoittajien ryhmän

Olen käyttänyt AVG minun muita tietokoneelle. Kun poistat NIS 2007 (Naughty Häiritsevät Softrware!) Haluan vain mennä yht hän ohjauspaneeliin ja poistaa exe tiedoston thats siellä? On mennä tiedustella kustannukset AVG vaikka olen kuullut, saat sen ilmaiseksi? (palomuuri / virustorjunta jne.)
Old 17 maaliskuu 2008, 15:05
Moderator Group

Et tarvitse käynnistää Norton Removal Tool-työkalun, koska muuten se haluaa lähteä kuormien roskapostina takana.
http://service1.symantec.com/SUPPORT...nsf&view=docid

AVG on saatavilla ilmainen versio ja se on erittäin hyvä.
Lataa-linkkiä http://free.grisoft.com/doc/special-offer-aff/us/frt/0

Saat myös haluavat saada palomuurin kuin AVG ei sisällä yhden samankaltaisen Norton teki.
Hyviä vapaa palomuurit ovat:Ehdotan, että käytät ZoneAlarm

A tutorial ymmärtämiseen ja käyttämällä palomuurit voi löytyä tässä.

Old 17 maaliskuu 2008, 15:36
Rahoittajien ryhmän

Tosin I didnt lukea post ajoissa! Poistettu Norton Ohjauspaneelin ...... hyvä bye ja jäähyväiset! Voin vielä käyttää Norton poistaminen ohjelmasta? Lopuksi asennetaan AVG ja commodo palomuuri pro ......... ja Windows Mail vielä estää lähtevän sähköpostin! Kuitenkin se lopulta lähettää sähköpostiin, jos lähellä avaa WM. Voisiko se olla vain Palvelinyhteys tai a bug in the software? Myönnä se on vasta alkanut tehdä se niin ihme, jos yksi Microsofts monia ihania windows päivitykset on hieman liian turvallisuus tajuissaan?
Old 17 maaliskuu 2008, 15:48
Moderator Group

Sinun pitäisi silti ajaa Norton Removal Tool-työkalun. Norton on kuuluisa jättää taakseen käynnissä olevat palvelut.

Katso myös täältä. http://support.microsoft.com/kb/813514

Old 18 maaliskuu 2008, 14:42
Rahoittajien ryhmän

Olen puolittain ratkaista ongelman vain muuttaa oletusarvon spostitili Windows mail. Se oli yahoo, että oli efault spostitili ja sähköpostiosoite oli estetty, kun lähettänyt sen. Kuten olen määritetty minun googlemail huomioon, minulla on nyt asetettu, että oletus sähköpostiosoite! Tiedän, että se käyttää toista sähköpostiosoitetta, mutta hei atleast voin lähettää sähköpostia käyttäen WM.
Old 18 maaliskuu 2008, 14:49
Rahoittajien ryhmän

Tämä tekee myös mielenkiintoista luettavaa

http://www.postcastserver.com/help/P..._Blocking.aspx

mutta minun ISP tiscali ja niitä ei ole mainittu!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.