![]() |
|
| |||
| |||
| Ja dank je! Het was Norton ....... als je vertelt het niet voor het scannen van de uitgaande mail wordt de mail gewoon via fluitjes en haar uit om waar dan ook. Als u telll het scannen uitgaande e-mails te verwijderen, maar de 'time out van bescherming ", zodat het doeasnt' time out ', dan nog lijkt te gaan door op OK. Bedankt voor al je hulp. Ja ik heb Norton 2007. Hoe komt u een beetje teleurgesteld met deze ...... de 2005 editie was eerlijk minder beperkende; Vista is al erg genoeg zoals het is zonder haveing NIS 2007 zoals sommige oude tante vertellen je wat je kan en cant doen de hele tijd! U kunt vertellen Ik ben kip pikte! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IMO Norton is niet de moeite waard zijn geïnstalleerd, laat staan betalen voor ... Er is veel gratis software die u een veel betere baan en gebruik veel minder middelen doen dus ... Ik kan niet echt een plaats in onder de uitgaande scanning ingeschakeld toch ..... tenzij u het verzenden van virussen.
|
| |||
| |||
| Kreunen! Lijkt te zijn weer terug met een wraak, of ik schakel Norton de uitgaande e-mail scannen of niet, ik krijg de volgende foutmelding, wanneer het verzenden van e-mailberichten via Windows Mail (die is geconfigureerd voor mijn Yahoo e-mail addy): Uw server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken hiervoor zijn onder andere server problemen, netwerk problemen, of een lange periode van inactiviteit. Onderwerp 'Re: 267394', Account: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Socket Error: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F Zijn er eventuele aanpassingen die kunnen worden gemaakt in Windows Mail? Een ding dat ik ook opmerken dat, terwijl de verzonden e-mail blijft in de outbox lijkt op 'fout' van de ontvangst van e-mail ook. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat wat er gebeurt is dat Norton neemt voorgoed voor het scannen van de mail en de Yahoo-server kan niet worden lastig gevallen om te wachten zodat het sluiten van de verbinding. Ik denk niet dat er enige aanpassingen die kunnen worden gemaakt in Live Mail. Maar je moet kunnen uitschakelen Norton Email Scanning ... Je zou kunnen proberen tempoarily uitschakelen Norton en proberen. Of gewoon het volledig verwijderen en installeer vervolgens een gratis alternatief, dat ladingen beter dan Norton. Iets als AVG
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik heb AVG op mijn andere pc. Wanneer u NIS 2007 (Naughty Storende Softrware!) Ik ga tot hij bedieningspaneel en het verwijderen van het exe-bestand dat is daar? Mogen gaan informeren over de kosten van AVG, maar ik heb gehoord kan je het gratis? (firewall / antivirus enz.) |
|
| |||
| |||
| U moet voor het uitvoeren van de Norton Removal Tool als anders graag laten ladingen troep achter. http://service1.symantec.com/SUPPORT...nsf&view=docid AVG is beschikbaar in een gratis versie en het is zeer goed. Download link http://free.grisoft.com/doc/special-offer-aff/us/frt/0 U zult ook wilt krijgen een firewall als AVG omvat niet een zoals Norton deed. Enkele goede gratis firewalls zijn:Ik stel voor dat je gebruik ZoneAlarm Een tutorial over het begrip en het gebruik van firewalls kan worden gevonden hier.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Toegegeven I didnt lees onze post in de tijd! Schrappen Norton uit bedieningspaneel ...... tot ziens en vaarwel! Moet ik nog steeds gebruik maken van de Norton-programma verwijderen? Ik heb eindelijk geïnstalleerd AVG en commodo firewall pro ......... en Windows Mail nog steeds blokkeert uitgaande e-mail! Maar het doet uiteindelijk sturen de e-mail als u dicht dan heropenen WM. Zou het kunnen alleen de verbinding met de server of een fout in de software? Geef het nog maar begonnen met het zo benieuwd of een van de vele prachtige Microsoft Windows-updates wordt een beetje te veiligheid bewust? |
|
| |||
| |||
| U moet nog steeds de Norton Removal Tool. Norton is berucht voor achterlaat draaiende services. Zie ook hier. http://support.microsoft.com/kb/813514 |
|
| |||
| |||
| Ik heb semi-het probleem opgelost door alleen het veranderen van de standaard e-mail account op Windows Mail. Het was yahoo dat was de EFAULT e-mail account en e-mail wordt geblokkeerd wanneer u verzonden is. Zoals ik al geconfigureerd mijn Gmail-account, heb ik nu ingesteld dat als de standaard e-mail adres! Ik weet dat het middel via een ander e-mailadres, maar hey atleast Ik kan e-mail verzenden met behulp van WM. |
|
| |||
| |||
| Dit maakt ook interessante lezing http://www.postcastserver.com/help/P..._Blocking.aspx maar mijn ISP Tiscali en ze zijn niet in de lijst! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp Met Windows Mail Standaardwaarden | ptfitzy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 12 aug 2009 08:51 |
| Klein, maar zeer vervelend e.mail probleem | bizziowen | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | De 7 februari 2009 09:14 |
| Windows Mail niet kan laden Een E-mail | windows3001 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 18 okt 2008 16:33 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 20 aug 2008 14:42 |
| Yahoo mail probleem | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 8 Dec 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |