mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Problemet med Windows Mail

Reply

Thread Tools
Old 29th Feb 2008, 13:21
Donor Group

Default Problemet med Windows Mail

Ja takk!

Det var Norton ....... hvis du forteller det ikke å skanne utgående post deretter post bare plystre gjennom og off dit. Hvis du telll det å skanne utgående e-poster, men fjern 'tidsavbrutt beskyttelse, slik at det doeasnt tid ute, den fremdeles ser ut til å gå gjennom ok.

Takk for hjelpen.

Ja jeg har Norton 2007. Komme litt disillusioned med denne ...... 2005 utgave var virkelig mindre restriktive; Vista er ille nok som den er uten haveing NIS 2007 hatt noen gamle tante forteller deg hva du kan og cant do hele tiden!

Du kan si jeg er høne pecked!
Old 29th Feb 2008, 13:26
Moderator Group

IMO Norton er ikke verdt å ha installert, la være å betale for ...

Det er massevis av gratis programvare som vil gjøre en mye bedre jobb, og bruker mye mindre ressurser å gjøre det ...

Jeg kan egentlig ikke se noe poeng i å ha den utgående skanning aktivert likevel ..... med mindre du sender virus.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16th 2008 Mar, 15:15
Donor Group

Stønn!

Synes å være tilbake igjen med en hevn, om jeg deaktiverer Norton's utgående e skanning eller ikke, får jeg følgende feilmelding når du sender e-post via Windows Mail (som er konfigurert til Yahoo e Addy):

Serveren har uventet avsluttet tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode med inaktivitet. Overskrift 'Re: 267394', Konto: 'pop.mail.yahoo.co.uk', Server: 'smtp.mail.yahoo.co.uk', Protokoll: SMTP, Port: 25, Secure (SSL): No, Socket-feil: 10053, Feilnummer: 0x800ccc0f

Er det noen justeringer som kan gjøres i Windows Mail? En ting jeg også merke til at mens den sendte e-post blir liggende i utboksen synes det å "foul" opp mottak av e-post også.
Old 17th 2008 Mar, 07:10
Moderator Group

Jeg antar det som skjer er at Norton tar alltid skal skanne post og Yahoo-server kan ikke gidder å vente slik at den lukker tilkoblingen.

Jeg tror ikke det er noen adjustements som kan lages i Live Mail.

Men skal du kunne deaktivere Norton Epost Søker ... Du kunne prøve tempoarily deaktiverer Norton og prøver.

Eller bare avinstallere det fullt og installere et gratis alternativ som laster bedre enn Norton.

Noe sånt som AVG

Old 17th 2008 Mar, 10:47
Donor Group

Jeg har brukt AVG på min andre PC. Når du deaktiverer NIS 2007 (Naughty forstyrre Softrware!) Jeg går tot han kontrollpanel og avinstallere exe filen dvs der? Skal gå og spørre om prisen for AVG om jeg har hørt du kan få det gratis? (brannmur / antivirus ol)
Old 17th 2008 Mar, 15:05
Moderator Group

Du må kjøre Norton Removal Tool annet den liker å forlate masse junk bak.
http://service1.symantec.com/SUPPORT...nsf&view=docid

AVG er tilgjengelig i en gratis versjon, og det er meget bra.
Nedlastingskoblingen http://free.grisoft.com/doc/special-offer-aff/us/frt/0

Du vil også vil ha en brannmur som AVG ikke inkluderer en slik Norton gjorde.
Noen gode gratis brannmurer er:Jeg foreslår at du bruker ZoneAlarm

En tutorial på forståelse og bruk av brannmurer kan være funnet her.

Old 17th 2008 Mar, 15:36
Donor Group

Admittedly jeg gjorde ikke lese innlegget i gang! Slettet Norton fra kontrollpanelet ...... good bye og farvel! Må jeg har fortsatt å bruke Norton fjerning programmet? Jeg endelig installert AVG og Commodo firewall pro ......... og Windows Mail fortsatt blokkerer utgående e-post! Men det gjør slutt sender ut e-post hvis du lukker deretter gjenåpne WM. Kan det være bare tilkoblingen til serveren eller en bug i programvaren? Innrømme det bare har begynt å gjøre det så rart hvis en av Microsofts mange fantastiske windows oppdateringer blir litt sikkerhet bevisst?
Old 17th 2008 Mar, 15:48
Moderator Group

Du bør likevel kjøre Norton Removal Tool. Norton er beryktet for etterlater kjører tjenester.

Også se her. http://support.microsoft.com/kb/813514

Old 18nde Mar 2008, 14:42
Donor Group

Jeg har delvis løst problemet ved å bare endre den standard e-postkonto i Windows Mail. Det var Yahoo som var efault e-postkonto og e var blokkeres når du sendte den. Som jeg har konfigurert min googlemail konto, Jeg har nå sett at som standard e-postadresse! Jeg vet det betyr å bruke en annen e-postadresse, men hei atleast jeg kan sende e-post med WM.
Old 18nde Mar 2008, 14:49
Donor Group

Dette er også interessant lesning

http://www.postcastserver.com/help/P..._Blocking.aspx

men min ISP er Tiscali og de er ikke oppført!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp Med Windows Mail Standarder ptfitzy Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 12 august 2009 08:51
Små, men svært irriterende e.mail problem bizziowen Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 7 februar 2009 09:14
Windows Mail kan ikke laste One Epost windows3001 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 18 oktober 2008 16:33
Windows Mail dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 20 august 2008 14:42
Yahoo mail problem dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 8 desember 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.