mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Problemer med at installere seneste MSN Messenger!

Reply

Thread Tools
Old 3 november 2007, 15:26
Ny Medlem Gruppen

Default Problemer med at installere seneste MSN Messenger!

Hej gutter. Når jeg starter msn op, får jeg en messege siger jeg nødt til at installere den seneste version for at bruge den igen, så jeg ramt installere, men det kun går halvvejs forårsage det cant installere filerne i PCHealth mappe så jeg så nødt til at afbryde. Jeg forventer og åbne PC sundhed fil og computeren vil derefter langsomt til højre ned. Jeg har virkelig brug for at bruge MSN!
Old 3 november 2007, 15:32
Redaktør Gruppen

Gå til Tilføj / fjern programmer og afinstallere version af Messenger du har nu.

Installere og køre CCleaner

Så genstart computeren og prøv at installere New Version

Old 3 november 2007, 16:42
Ny Medlem Gruppen

Bare forsøgt, og stadig få den samme fejl messge ved installation "kan ikke oprette en mappe i C: / windows / PCHealth 'nogen hjælp?
Old 3 november 2007, 16:53
Redaktør Gruppen

Hvorfor er det at forsøge at installere til C: / windows / PCHealth

Ved du, hvad PCHealth er?

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer med at installere Vista Ja12 Windows-operativsystemer 2 17 januar 2009 08:20
Problemer efter installation af XP PCHardDrive Windows-operativsystemer 12 4 oktober 2008 14:17
Undertegnelse i problemer med Messenger. marshtomp8 E-mail, VoIP og IM Discussion 18 7 juni 2008 11:26
Problemer med at installere Windows XP scott1358 Windows-operativsystemer 12 2 december 2007 14:25
Problem at installere og køre Yahoo Messenger 9 playagain E-mail, VoIP og IM Discussion 2 17 november 2007 19:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.