![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter. Når jeg starter msn op, får jeg en messege siger jeg nødt til at installere den seneste version for at bruge den igen, så jeg ramt installere, men det kun går halvvejs forårsage det cant installere filerne i PCHealth mappe så jeg så nødt til at afbryde. Jeg forventer og åbne PC sundhed fil og computeren vil derefter langsomt til højre ned. Jeg har virkelig brug for at bruge MSN! |
|
| |||
| |||
| Gå til Tilføj / fjern programmer og afinstallere version af Messenger du har nu. Installere og køre CCleaner Så genstart computeren og prøv at installere New Version |
|
| |||
| |||
| Bare forsøgt, og stadig få den samme fejl messge ved installation "kan ikke oprette en mappe i C: / windows / PCHealth 'nogen hjælp? |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er det at forsøge at installere til C: / windows / PCHealth Ved du, hvad PCHealth er? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med at installere Vista | Ja12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 januar 2009 08:20 |
| Problemer efter installation af XP | PCHardDrive | Windows-operativsystemer | 12 | 4 oktober 2008 14:17 |
| Undertegnelse i problemer med Messenger. | marshtomp8 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 18 | 7 juni 2008 11:26 |
| Problemer med at installere Windows XP | scott1358 | Windows-operativsystemer | 12 | 2 december 2007 14:25 |
| Problem at installere og køre Yahoo Messenger 9 | playagain | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 17 november 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |