mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Problemen met het installeren van nieuwste msn messenger!

Reply

Thread Tools
Old 3 november 2007, 15:26
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen met het installeren van nieuwste msn messenger!

Hi guys. Wanneer begin ik msn omhoog, krijg ik een messege zeg ik nodig voor het installeren van de nieuwste versie om deze opnieuw te gebruiken, dus ik druk op installeren, maar alleen gaat halverwege veroorzaken huicheltaal installeren bestanden in de map PCHealth zodat ik dan moeten afbreken. Vervolgens heb ik verwachten en openstelling van de pc-bestand en de computer zal dan langzaam naar beneden. Ik heb echt wel behoefte te gebruiken msn!
Old 3 november 2007, 15:32
Moderator Groep

Ga naar Programma's toevoegen / verwijderen en het verwijderen van de versie van Messenger die je nu hebt.

Installeren en uitvoeren CCleaner

Dan start de computer opnieuw op en probeer het installeren van de Nieuwe versie

Old 3 november 2007, 16:42
Nieuw Lid Fractie

Net geprobeerd en dat nog steeds dezelfde fout messge bij het installeren van 'niet kunnen maken van een map in C: / windows / PCHealth' geen hulp?
Old 3 november 2007, 16:53
Moderator Groep

Waarom is het probeert te installeren op C: / windows / PCHealth

Weet je wat PCHealth is?

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met het installeren van Vista Ja12 Windows besturingssystemen 2 17 Jan 2009 08:20
Problemen na installatie XP PCHardDrive Windows besturingssystemen 12 4 okt 2008 14:17
Ondertekening in problemen met de boodschapper. marshtomp8 E-mail, VoIP & IM Overleg 18 De 7 juni 2008 11:26
Problemen met het installeren van Windows XP scott1358 Windows besturingssystemen 12 2nd Dec 2007 14:25
Probleem installeren en uitvoeren van Yahoo Messenger 9 playagain E-mail, VoIP & IM Overleg 2 17 nov 2007 19:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.