![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys. Wanneer begin ik msn omhoog, krijg ik een messege zeg ik nodig voor het installeren van de nieuwste versie om deze opnieuw te gebruiken, dus ik druk op installeren, maar alleen gaat halverwege veroorzaken huicheltaal installeren bestanden in de map PCHealth zodat ik dan moeten afbreken. Vervolgens heb ik verwachten en openstelling van de pc-bestand en de computer zal dan langzaam naar beneden. Ik heb echt wel behoefte te gebruiken msn! |
|
| |||
| |||
| Ga naar Programma's toevoegen / verwijderen en het verwijderen van de versie van Messenger die je nu hebt. Installeren en uitvoeren CCleaner Dan start de computer opnieuw op en probeer het installeren van de Nieuwe versie |
|
| |||
| |||
| Net geprobeerd en dat nog steeds dezelfde fout messge bij het installeren van 'niet kunnen maken van een map in C: / windows / PCHealth' geen hulp? |
|
| |||
| |||
| Waarom is het probeert te installeren op C: / windows / PCHealth Weet je wat PCHealth is? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met het installeren van Vista | Ja12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Jan 2009 08:20 |
| Problemen na installatie XP | PCHardDrive | Windows besturingssystemen | 12 | 4 okt 2008 14:17 |
| Ondertekening in problemen met de boodschapper. | marshtomp8 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 18 | De 7 juni 2008 11:26 |
| Problemen met het installeren van Windows XP | scott1358 | Windows besturingssystemen | 12 | 2nd Dec 2007 14:25 |
| Probleem installeren en uitvoeren van Yahoo Messenger 9 | playagain | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 17 nov 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |