mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Problemer med å installere nyeste MSN Messenger!

Reply

Thread Tools
Old 3dje Nov 2007, 15:26
New Member Group

Default Problemer med å installere nyeste MSN Messenger!

Hei folkens. Når jeg starter msn opp, får jeg en messege at jeg trenger å installere siste versjon for å bruke det igjen, så jeg hit, men det bare går halvveis føre skrånende installere filer i PCHealth-mappen, slik at jeg da nødt til å avbryte. Jeg så forventer og åpne opp PC helse-fil og maskinen vil da sakte ned. Jeg trenger virkelig å bruke MSN!
Old 3dje Nov 2007, 15:32
Moderator Group

Gå til Legg til / fjern programmer og avinstallere den versjonen av Messenger har du nå.

Installere og kjøre CCleaner

Deretter omstart av datamaskinen og prøver å installere Ny versjon

Old 3dje Nov 2007, 16:42
New Member Group

Bare prøvd det og fortsatt får den samme feilen messge når du installerer "kan ikke opprette en mappe i C: / Windows / PCHealth 'noen hjelpe?
Old 3dje Nov 2007, 16:53
Moderator Group

Hvorfor er det prøver å installere, til C: / Windows / PCHealth

Vet du hva PCHealth er?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.