mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Problem installera senaste MSN Messenger!

Reply

Thread Tools
Old 3 November 2007, 15:26
New Member Group

Default Problem installera senaste MSN Messenger!

Hej killar. När jag startar msn upp, får jag en messege säger att jag måste installera den senaste versionen för att använda den igen, så jag drabbades installera men det bara går halva vägen låter skränande installera filer i PCHealth mapp så jag måste då avbryta. Jag sedan vänta och öppna st hälsa filen och datorn kommer då att sakta ner. Jag verkligen behöver använda msn!
Old 3 November 2007, 15:32
Moderator-gruppen

Gå till Lägg till / ta bort program och avinstallera den version av Messenger du har nu.

Installera och kör CCleaner

Sen starta om datorn och försöker installera den Ny Version

Old 3 November 2007, 16:42
New Member Group

Bara provat det, och ändå få samma fel messge vid installation "kan inte skapa en katalog i C: / windows / PCHealth" någon hjälp?
Old 3 November 2007, 16:53
Moderator-gruppen

Varför är det försöker installera till C: / windows / PCHealth

Vet du vad PCHealth är?

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem installera Vista Ja12 Windows-operativsystem 2 17 januari 2009 08:20
Problem efter installation av XP PCHardDrive Windows-operativsystem 12 4 oktober 2008 14:17
Inloggning problem med Messenger. marshtomp8 E-post, VoIP & IM Diskussion 18 7 juni 2008 11:26
Problem att installera Windows XP scott1358 Windows-operativsystem 12 2 december 2007 14:25
Problem installera och köra Yahoo Messenger 9 playagain E-post, VoIP & IM Diskussion 2 17 november 2007 19:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.