![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar. När jag startar msn upp, får jag en messege säger att jag måste installera den senaste versionen för att använda den igen, så jag drabbades installera men det bara går halva vägen låter skränande installera filer i PCHealth mapp så jag måste då avbryta. Jag sedan vänta och öppna st hälsa filen och datorn kommer då att sakta ner. Jag verkligen behöver använda msn! |
|
| |||
| |||
| Gå till Lägg till / ta bort program och avinstallera den version av Messenger du har nu. Installera och kör CCleaner Sen starta om datorn och försöker installera den Ny Version |
|
| |||
| |||
| Bara provat det, och ändå få samma fel messge vid installation "kan inte skapa en katalog i C: / windows / PCHealth" någon hjälp? |
|
| |||
| |||
| Varför är det försöker installera till C: / windows / PCHealth Vet du vad PCHealth är? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem installera Vista | Ja12 | Windows-operativsystem | 2 | 17 januari 2009 08:20 |
| Problem efter installation av XP | PCHardDrive | Windows-operativsystem | 12 | 4 oktober 2008 14:17 |
| Inloggning problem med Messenger. | marshtomp8 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 18 | 7 juni 2008 11:26 |
| Problem att installera Windows XP | scott1358 | Windows-operativsystem | 12 | 2 december 2007 14:25 |
| Problem installera och köra Yahoo Messenger 9 | playagain | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 17 november 2007 19:38 |
| Thread Tools | |
| |