mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Problemer med at sende e-mails til visse e-mail-adresse

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2009, 21:09
Medlem Gruppen

Default Problemer med at sende e-mails til visse e-mail-adresse

Det synes flere og flere organisationer bruger e-mail-adresser, der har brug for en meget lang kompliceret måde at sende en e-mail.

Når jeg har "tilladt" at det kan ske jeg bliver spurgt, om jeg ville gerne konfigurere en e-mail-konto. Så jeg er nødt til at give mit navn, e-mail-adresse IP-adgangskode. Alt dette har jeg gjort korrekt (min adgangskode er mit efternavn og kan kun være med en øvre eller nedre tilfælde første ord .. Efter et par minutter vente mens det søger efter serverindstillinger er der endnu en hurdle at komme over. Må jeg ønsker at kontakte de lokale server (LAN) eller via IE? Jeg har aldrig får nogen videre end det, som jeg altid bedt om at prøve igen. Sikke en palava at gøre en e-mail

Er der nogen kender hemmeligheden bag succesen med denne please?
Mnany tak.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sende en Serial Email gennem adgang med PDF Attachment RSteph49 Office Suites & Applications 0 16 November 2009 11:29
Outlook 2007 Problemer med afsendelse af e-mails til Folk gemmer sig bag denne Curtain! JonHig E-mail, VoIP og IM Discussion 0 18 juni 2009 01:05
Når du klikker på en Website E-mail-adresse, min gamle e-mail-adresse kommer op. Hvordan? language12 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 19 april 2009 03:01
Afsendelse af en powerpoint via email. Help Needed.? jsyosh24 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 21. nov 2008 09:54
Links i e-mail sende mig til min hjemmeside shinobijones Windows-operativsystemer 2 25 oktober 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.