vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Ongelmia sähköpostiviestien lähettäminen Tietyt Sähköpostiosoitteisto

Reply

Thread Tools
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 21:09
Jäsen

Default Ongelmia sähköpostiviestien lähettäminen Tietyt Sähköpostiosoitteisto

Vaikuttaa yhä enemmän järjestöt käyttävät sähköpostien osoitteita, jotka tarvitsevat erittäin pitkää monimutkainen tapa lähettää sähköpostia.

Kun olen "sallittuja" tämä tapahtuu Olen pyytänyt jos haluan määrittää sähköpostitilille. Sitten on annettava oma nimi, sähköpostiosoite, IP-salasana. Kaiken tämän olen tehnyt oikein (salasanani on minun sukunimi ja voi vain olla ylempi tai alempi tapauksessa Ensimmäinen sana .. Kun pari minuuttia odottaa, kun se etsii palvelinasetukset on vielä toisen esteen päästä yli. Onko Haluan yhteyttä paikalliseen palvelimeen (LAN) tai IE? En koskaan saa mitään pitemmälle kuin olen aina toivonut, yritä uudestaan. Mikä Palava tehdä sähköpostia

Jos joku tietää menestyksen salaisuus tämän asian?
Mnany kiitos.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lähettämistä Serial sähköpostia saatavuus PDF-Attachment RSteph49 Office Suites & Applications 0 16 marraskuu 2009 11:29
Outlook 2007 ongelmat sähköpostiviestien lähettäminen Ihmiset Hiding Behind Tämä Kurtiini! JonHig Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 0 18th Jun 2009 01:05
Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? language12 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 19th Apr 2009 03:01
Lähettäminen powerpoint sähköpostitse. OHJE TARPEELLISEKSI.? jsyosh24 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 21. marraskuu 2008 09:54
Linkit sähköpostitse lähettämällä minulle kotisivulleni shinobijones Windows-käyttöjärjestelmät 2 25. lokakuu 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.