![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa yhä enemmän järjestöt käyttävät sähköpostien osoitteita, jotka tarvitsevat erittäin pitkää monimutkainen tapa lähettää sähköpostia. Kun olen "sallittuja" tämä tapahtuu Olen pyytänyt jos haluan määrittää sähköpostitilille. Sitten on annettava oma nimi, sähköpostiosoite, IP-salasana. Kaiken tämän olen tehnyt oikein (salasanani on minun sukunimi ja voi vain olla ylempi tai alempi tapauksessa Ensimmäinen sana .. Kun pari minuuttia odottaa, kun se etsii palvelinasetukset on vielä toisen esteen päästä yli. Onko Haluan yhteyttä paikalliseen palvelimeen (LAN) tai IE? En koskaan saa mitään pitemmälle kuin olen aina toivonut, yritä uudestaan. Mikä Palava tehdä sähköpostia ![]() Jos joku tietää menestyksen salaisuus tämän asian? Mnany kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähettämistä Serial sähköpostia saatavuus PDF-Attachment | RSteph49 | Office Suites & Applications | 0 | 16 marraskuu 2009 11:29 |
| Outlook 2007 ongelmat sähköpostiviestien lähettäminen Ihmiset Hiding Behind Tämä Kurtiini! | JonHig | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 18th Jun 2009 01:05 |
| Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? | language12 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 19th Apr 2009 03:01 |
| Lähettäminen powerpoint sähköpostitse. OHJE TARPEELLISEKSI.? | jsyosh24 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 21. marraskuu 2008 09:54 |
| Linkit sähköpostitse lähettämällä minulle kotisivulleni | shinobijones | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25. lokakuu 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |