mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Problemer med sending av e-postmeldinger til bestemte Epostadresse

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2009, 21:09
Medlem Group

Default Problemer med sending av e-postmeldinger til bestemte Epostadresse

Det synes flere og flere organisasjoner bruker e-post adresser som trenger svært lang komplisert måte å sende en e-post.

Når jeg har "Allowed" dette skal skje er jeg spurt om jeg ønsker å konfigurere en e-postkonto. Så jeg har å gi mitt navn, e-postadresse IP passord. Alt dette har jeg gjort riktig (passordet mitt er etternavnet mitt, og kan bare bli med en øvre eller nedre fall første ordet .. Etter noen minutter vent mens den søker på serveren er det enda et hinder for å komme over. ønsker jeg å ta kontakt med lokal server (LAN) eller via IE? Jeg har aldri fått noen lenger enn det som jeg alltid bedt om å prøve på nytt. What a palava å lage en e-post

Er det noen som vet hemmeligheten for å lykkes med dette kan du?
Mnany takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sende en Serial Email gjennom tilgang med PDF-vedlegg RSteph49 Office Suites & Applications 0 16 november 2009 11:29
Outlook 2007 Problemer i Sender e-post til personer skjuler bak denne Curtain! JonHig Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 18 juni 2009 01:05
Når du klikker på et Webområde e-postadressen min gamle e-postadresse kommer opp. Hvordan? language12 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 19 april 2009 03:01
Sende en powerpoint på e-post. HJELP nødvendig.? jsyosh24 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 21 nov 2008 09:54
Lenker i e sende meg til min hjemmeside shinobijones Windows-operativsystemer 2 25 oktober 2007 01:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.