![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det verkar fler och fler organisationer som använder e-postadresser som behöver en mycket lång komplicerat sätt att skicka ett e-post. När jag har "Allowed" detta hända Jag frågade om jag skulle vilja konfigurera ett e-postkonto. Sedan måste jag ge mitt namn, e-postadress IP lösenord. Allt detta jag har gjort rätt (mitt lösenord är mitt efternamn och kan bara vara med en övre eller nedre fall första ordet .. Efter några minuter vänta medan den söker efter serverinställningarna det finns ännu ett hinder att komma över. vill jag kontakt med lokal server (LAN) eller via IE? jag aldrig får något längre än så som jag alltid uppmanas att försöka igen. Vilken palava att göra en e-post ![]() Finns det någon som vet hemligheten bakom framgången med detta tack? Mnany tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sända en seriell Epost Genom Access med PDF Attachment | RSteph49 | Office Suites & Applications | 0 | 16 november 2009 11:29 |
| Outlook 2007 Problem med att skicka mejl till folk gömmer sig bakom denna Curtain! | JonHig | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 18 juni 2009 01:05 |
| När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? | language12 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Skicka en powerpoint via e-post. HJÄLP BEHÖVS.? | jsyosh24 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 21 november 2008 09:54 |
| Länkar i e-post skicka mig till min hemsida | shinobijones | Windows-operativsystem | 2 | 25 oktober 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |