![]() |
|
| |||
| |||
| Min far er ved hjælp af Outlook Express. Jeg ønsker at re-installere Windows XP Pro, hvordan kan jeg undgå mail tab, hvad skal jeg gøre for at holde forbindelsen indstillinger i Outlook Express? Trin-for-trin vejledning please? Tak. |
|
| |||
| |||
| Forudsat du ikke omformatere harddisken, hans data og indstillinger vil stadig være der. |
|
| |||
| |||
| hvilke mail-tjeneste bruger du? IE: Gmail, Yahoo, AOL osv. ..? normalt Det vil bestå i at skabe archive *. pst-filer http://email.about.com/cs/outlooktips/qt/et102102.htm forsøge at komme ud! |
|
| |||
| |||
| let Microsoft giver et gratis program for dette her er det link http://www.microsoft.com/downloads/d...F-5A6322F4FD01 |
|
| |||
| |||
| Outlook Express gemmer alle de e-mails i diles, der ender på. Dbx Hvis du søge på din computer for alle filer der ender på. Dbx du vil støde på Inbox.dbx sendt items.dbx Folders.dbx etc etc. (bruge søgefeltet, sørg for, at det ser i systemmapperne og Skriv *. dbx i søgefeltet) Så sikkerhedskopiere alle de filer, du finder, der ender på. Dbx Også sikkerhedskopiere eventuelle filer, der ender på. Wab Disse er Windows Adressekartotek filer og indeholder alle dine dads kontakter. På den nye pc, får everthing oprette og lancere Outlook Express. Annullere guiden men lad Outlook Express køres. Nu lukker den og gentage søgningen for. Dbx-filer. Whn du finde dem, højre klikke på en fil og vælge "åben indeholder mappen". Så drop den bakkes op filer der. Dette vil sikre, at han får sin post i den nye opsætning. En mere automatisk måde at gøre alt dette er at bruge "Overførsel af filer og indstillinger guiden", som leveres med Windows XP. - Kig i Tilbehør / Systemværktøjer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kom godt i mine kontaktpersoner fra Windows Mobile Til PC uden Outlook | Haun | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 13 September 2009 15:13 |
| Windows Live Stjæle fra Outlook Express | sremos | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 15 august 2009 08:21 |
| Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30. maj 2009 13:56 |
| Installer Outlook Express på Min Toshiba Notebook NB100 | Sparky | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 18 marts 2009 17:33 |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Thread Tools | |
| |