![]() |
|
| |||
| |||
| Min far bruker Outlook Express. Jeg ønsker å re-installere Windows XP Pro, hvordan kan jeg unngå post tap, hva skal jeg gjøre for å holde tilkoblingsinnstillingene i Outlook Express? Step-by-step guide kan du? Takk. |
|
| |||
| |||
| Antar du ikke formatere harddisken hans data og vil fortsatt være der. |
|
| |||
| |||
| hva posttjeneste bruker du? IE: Gmail, Yahoo, AOL, etc. ..? Vanligvis vil dette bestå av oppretting arkiv *. pst-filer http://email.about.com/cs/outlooktips/qt/et102102.htm prøve det ut! |
|
| |||
| |||
| enkle Microsoft gir et gratis program for dette her er link http://www.microsoft.com/downloads/d...F-5A6322F4FD01 |
|
| |||
| |||
| Outlook Express lagrer all epost i diles som slutter på. Dbx Hvis du søke etter alle filer som slutter med. Dbx du kommer over Inbox.dbx sendt items.dbx Folders.dbx etc etc. (bruk søkeboksen, kontroller at det er ute i systemmappene, og skriv inn *. dbx i søkeboksen) Så sikkerhetskopiere alle filene du finner som slutter på. Dbx Også sikkerhetskopiere alle filer som slutter på. Wab Dette er Windows Adressebok filer og inneholder alle dads kontakter. På den nye PCen, får everthing sette opp og starte Outlook Express. Avbryte veiviseren men la Outlook Express kjøres. Nå lukker den og gjentar søkfor. Dbx-filer. Whn du finner dem, høyreklikker en fil og velg "Åpne innholdsmappe". Deretter setter de sikkerhetskopierte filer i det. Dette vil sikre at han får sin post i det nye oppsettet. En mer automatisk måte å gjøre dette på er å bruke "filer og innstillinger overføre Veiviseren", som leveres med Windows XP. - Se på Tilbehør / Systemverktøy. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Komme kontaktene mine fra Windows Mobile til PC uten Outlook | Haun | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 13 september 2009 15:13 |
| Windows Live stjele fra Outlook Express | sremos | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 15 august 2009 08:21 |
| Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 mai 2009 13:56 |
| Installere Outlook Express på Min Toshiba Notebook NB100 | Sparky | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 18 mars 2009 17:33 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Thread Tools | |
| |