![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Etsin uusi ilmainen sähköpostiosoite (i käyttää Gmail, Yahoo ja postilaatikossasi). En todellakaan halua turvallisimpien ja vapaan email mahdollista, käytän Gmail juuri nyt, ja vaikka olen tyytyväinen sen ominaisuuksia ja toimintoja, i vain eivät luota siihen henkilökohtaiset tiedot. ei kukaan tiedä, mikä olisi kaikkein turvallisin email siellä on? Buchanan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hushmail on hyvä.
| |||
| |||
| kiitos phil I'll lukea vuoteen hushmail, haluatteko käyttää sitä itse? |
|
| |||
| |||
| Olen käyttänyt sitä aiemmin, mutta näinä päivinä olen taipuvainen pitämään kiinni minun ISP sähköpostia, joka on melko luotettava. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 18 lokakuu 2009 18:30 |
| Kun napsautat sivuston Sähköpostiosoitteisto, Oma Vanha sähköpostiosoite tulee käyttöön. Miten? | language12 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 19th Apr 2009 03:01 |
| Sähköposti - Miten tietää, jos se on huijaus | hopthwoks | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 59 | 2. Apr 2009 15:36 |
| Toinen Sähköpostiosoitteisto | valenta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 26. Jan 2008 16:49 |
| Thread Tools | |
| |