![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Everytime I yrittää lähettää minun PowerPoint sähköpostin, se kertoo minulle, että toiminta on epäonnistunut ja objektin cant be found. Mitä teen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen pitäisi toimia yksinkertaisesti liittämällä tiedoston sähköpostiisi viestin, oletko varma, että se ei ole liian suuri lähetettäväksi?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähettämistä Serial sähköpostia saatavuus PDF-Attachment | RSteph49 | Office Suites & Applications | 0 | 16 marraskuu 2009 11:29 |
| Ongelmia sähköpostiviestien lähettäminen Tietyt Sähköpostiosoitteisto | JonHig | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 27. toukokuuta 2009 21:09 |
| Virus PowerPoint File lähettää sähköpostia? | azul08 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 27. toukokuuta 2009 09:19 |
| Lainaus tarvitaan kiitos - komentojono email pitopaikkaan verkkosivuilla | VisualBalance | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30. marraskuu 2007 17:11 |
| Linkit sähköpostitse lähettämällä minulle kotisivulleni | shinobijones | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25. lokakuu 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |