![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så jeg computeren fyr for en lokal ballet selskab. De har nogle alvorlige Microsoft out se spørgsmål. De bruger SBC globale e-mail og få ADSL internet og en Linksys wr5v54g trådløs router, som også er løbet ind i en Linksys srw2024p netværks-switch alle computeren hårde kabelslået og køre på et helt godt lokalt netværk og inter netto setup. Men en af de lærere, hver gang han trys til at sende og modtage e-mails han modtager emails fint men så når den går til at sende Hvad i hans Udbakke det stille ham for netværket password han ind i det og så det fortsat pop back up, og det ikke lade ham i sidste ende sender sit indlæg. Sekretæren email simpelthen ikke lade hende logge på på alle i Outlook hun kan kontrollere det bare fine online, men i programmet ingenting. Hun har to konti på den pågældende computer og niether af dem arbejde, når hun begynder hendes udsigter det bede hende som tilskudsfoderblandinger til at vælge, og jeg vil gerne vide, hvordan vil u slippe af med det og få det belastning begge konti på en gang. nogle info om der email der indgående postserver eller pop3 er mail.peoriaballet.com og der smtp er stmp.sbcglobal.yahoo.com der bruger ingen ssl og der pop3 havnene er 110, og der udgående stmp serverport er 25 Hvad der går galt ??????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis passwords bliver bedt om at de bliver trådt forkert.
Denne eller dine udgående og indgående servere er forkert. Tid til at gå gennem alle indstillingerne og dobbelttjekke de er fine. Når det er sagt, hvis din e-mail-servere er på blinke så kan det være deres ende, skal du vente 24 timer og se om det løser sig selv. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| SBC Global Ameritech indgående postserver: pop.ameritech.yahoo.com SBC Global Ameritech udgående mail-server: smtp.ameritech.yahoo.com SBC Global Flash indgående postserver: pop.flash.yahoo.com SBC Global Flash udgående mail-server: smtp.flash.yahoo.com SBC Global NVBell indgående postserver: pop.nvbell.yahoo.com SBC Global NVBell udgående mail-server: smtp.nvbell.yahoo.com SBC Global Pacbell indgående postserver: pop.pacbell.yahoo.com SBC Global Pacbell udgående mail-server: smtp.pacbell.yahoo.com SBC Global Prodigy indgående postserver: pop.sbcglobal.net SBC Global Prodigy udgående mail-server: smtpauth.prodigy.net SBC Global SNet indgående postserver: pop.snet.yahoo.com SBC Global SNet udgående mail-server: smtp.snet.yahoo.com SBC Global SWBell indgående postserver: pop.swbell.yahoo.com SBC Global SWBell udgående mail-server: smtp.swbell.yahoo.com SBC Global Wans indgående postserver: pop.wans.yahoo.com SBC Global Wans udgående mail-server: smtp.wans.yahoo.com SBC Global Yahoo! serveren til indgående post: pop.sbcglobal.yahoo.com SBC Global Yahoo! udgående e-mail-server: smtp.sbcglobal.yahoo.com
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook 2007 Problemer med afsendelse af e-mails til Folk gemmer sig bag denne Curtain! | JonHig | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 18 juni 2009 01:05 |
| Problemer, når du åbner Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Applications | 1 | 15 februar 2009 14:02 |
| Outlook Express / Problemer | mpenney | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 12 oktober 2008 01:51 |
| Outlook Express problemer | VJH | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 22 april 2008 03:51 |
| Outlook og andre problemer .... | Jayu | Virus, Spyware & Sikkerhed | 19 | 16 august 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |