![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik ben de computer man voor een lokale ballet bedrijf. Zij hebben een aantal ernstige Microsoft buiten kijken kwesties. Zij maken gebruik van SBC wereldwijde e-mail en hebben DSL internet en een Linksys wr5v54g draadloze router die ook draaien in een Linksys srw2024p netwerkswitch alle computer hard gekabelde en draait op een goede lokale netwerk en internet setup. Maar een van de leerkrachten elke keer dat hij trys te verzenden en ontvangen van e-mails die hij ontvangt van de e-mails allemaal prima, maar dan wanneer het gaat om sturen whats in zijn postvak zij hem vragen voor netwerk wachtwoord hij binnenkomt en vervolgens blijft het pop back-up en het niet laat hem in het einde, stuurt zijn berichten. De secretaris e-mail gewoon niet laten haar logboek op alle in Outlook zij kan controleren prima online, maar in het programma niets. Ze heeft twee accounts op die computer en niether van hen werken toen ze begint haar vooruitzichten zij haar vragen die account te kiezen en ik wil weten hoe u zich te ontdoen van dat en hebben zij last beide tegelijk. wat informatie over dat e-mail er voor inkomende e-mail server of pop3 is mail.peoriaballet.com en er is smtp stmp.sbcglobal.yahoo.com er geen gebruik van SSL en er pop3 havens is 110 en er stmp uitgaande server poort 25 Wat is er verkeerd ??????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als wachtwoorden worden constant gevraagd voor ze worden opgenomen verkeerd.
Dat of uw inkomende en uitgaande servers zijn verkeerd. Tijd om te gaan door alle instellingen en controleer ze fijn. Die zei dat als je mail-servers zijn over het knipperen dan zou kunnen worden hun einde, wacht 24 uur om te zien of het fixes zelf. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| SBC Global Ameritech inkomende mail server: pop.ameritech.yahoo.com SBC Global Ameritech uitgaande mail server: smtp.ameritech.yahoo.com SBC Global Flash inkomende mail server: pop.flash.yahoo.com SBC Global Flash uitgaande mail server: smtp.flash.yahoo.com SBC Global NVBell inkomende mail server: pop.nvbell.yahoo.com SBC Global NVBell uitgaande mail server: smtp.nvbell.yahoo.com SBC Global Pacbell inkomende mail server: pop.pacbell.yahoo.com SBC Global Pacbell uitgaande mail server: smtp.pacbell.yahoo.com SBC Global Prodigy inkomende mail server: pop.sbcglobal.net SBC Global Prodigy uitgaande mail server: smtpauth.prodigy.net SBC Global SNET inkomende mail server: pop.snet.yahoo.com SBC Global SNET uitgaande mail server: smtp.snet.yahoo.com SBC Global SWBell inkomende mail server: pop.swbell.yahoo.com SBC Global SWBell uitgaande mail server: smtp.swbell.yahoo.com SBC Global WANs inkomende mail server: pop.wans.yahoo.com SBC Global WANs uitgaande mail server: smtp.wans.yahoo.com SBC Global Yahoo! inkomende e-mail: pop.sbcglobal.yahoo.com SBC Global Yahoo! uitgaande mail server: smtp.sbcglobal.yahoo.com
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook 2007 Problemen met het versturen van e-mails naar mensen verbergen achter deze Gordijn! | JonHig | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 18 jun 2009 01:05 |
| Problemen bij het openen van Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Toepassingen | 1 | 15 feb 2009 14:02 |
| Outlook Express / Problemen | mpenney | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 12 okt 2008 01:51 |
| Outlook Express-problemen | VJH | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 22 apr 2008 03:51 |
| Outlook en andere problemen .... | Jayu | Virus, spyware & Security | 19 | 16 aug 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |