![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så jeg datamaskinen fyr for et lokalt ballett selskap. De har noen alvorlige Microsoft ut ser problemer. De bruker SBC global e-post og har ADSL internett og en Linksys wr5v54g trådløse ruteren som også kjører i en Linksys srw2024p nettverksbryteren alle datamaskin cabled og kjøre på gode lokale nettverk og inter net oppsett. Men en av lærerne hver gang han trys å sende og motta e-post han mottar e-post helt fint men når det gjelder å sende hva som i sin Utboks det spørre ham for nettverket passord han inn på den og deretter fortsetter det å pop sikkerhetskopiere og det ikke la han til slutt sender sine meldinger. Sekretær e bare ikke la henne logge seg på alle i Outlook hun kan se det helt fint online, men i programmet ingenting. Hun har to kontoer på maskinen og niether av dem når hun begynner hennes verdensbilde it be henne som acount å velge og jeg vil vite hvordan u kvitt den og få den Beregnigner begge samtidig. litt info om det e det innkommende e-post eller POP3 er mail.peoriaballet.com og det smtp er stmp.sbcglobal.yahoo.com Det bruker ikke SSL og det pop3 port er 110 og det utgående stmp serverporten er 25 Hva går galt ??????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis passordene stadig spurt om de blir tastet feil.
Det eller utgående og innkommende servere er galt. På tide å gå gjennom alle innstillingene og dobbeltsjekke de er fine. Når det er sagt hvis postservere er på blinke da det kunne være deres slutt, vente 24 timer og se om det løser seg selv. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| SBC Global Ameritech innkommende e-post: pop.ameritech.yahoo.com SBC Global Ameritech utgående mail server: smtp.ameritech.yahoo.com SBC Global Flash innkommende e-post: pop.flash.yahoo.com SBC Global Flash utgående mail server: smtp.flash.yahoo.com SBC Global NVBell innkommende e-post: pop.nvbell.yahoo.com SBC Global NVBell utgående mail server: smtp.nvbell.yahoo.com SBC Global Pacbell innkommende e-post: pop.pacbell.yahoo.com SBC Global Pacbell utgående mail server: smtp.pacbell.yahoo.com SBC Global vidunderbarn innkommende e-post: pop.sbcglobal.net SBC Global vidunderbarn utgående mail server: smtpauth.prodigy.net SBC Global SNet innkommende e-post: pop.snet.yahoo.com SBC Global SNet utgående mail server: smtp.snet.yahoo.com SBC Global SWBell innkommende e-post: pop.swbell.yahoo.com SBC Global SWBell utgående mail server: smtp.swbell.yahoo.com SBC Global Wans innkommende e-post: pop.wans.yahoo.com SBC Global Wans utgående mail server: smtp.wans.yahoo.com SBC Global Yahoo! innkommende e-post: pop.sbcglobal.yahoo.com SBC Global Yahoo! utgående e-post server: smtp.sbcglobal.yahoo.com
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook 2007 Problemer i Sender e-post til personer skjuler bak denne Curtain! | JonHig | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 18 juni 2009 01:05 |
| Problemer når du åpner Outlook Express 2003 | dexterlevi | Office Suites & Applications | 1 | 15 februar 2009 14:02 |
| Outlook Express / Problemer | mpenney | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 12 oktober 2008 01:51 |
| Outlook Express problemer | VJH | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 22 april 2008 03:51 |
| Outlook og andre problemer .... | Jayu | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 19 | 16 august 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |