![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så jag datorn kille för en lokal balett företaget. De har några allvarliga Microsoft ut titta frågor. De använder SBC globala e-post och har DSL Internet och en Linksys wr5v54g trådlös router som också stött på en Linksys srw2024p nätverksväxel alla datorn hårt tvinnat och köra på ett bra lokalt nätverk och mellan netto setup. Men en av lärarna varje gång han trys att skicka och ta emot e-post som han tar emot e-postmeddelanden bara bra, men sedan när det går att skicka vad han utkorgen man ber honom om nätverkslösenordet han in den och sedan fortsätter den att gå tillbaka och det inte låta honom till slut skicka sina meddelanden. Sekreteraren e helt enkelt inte låta henne logga in på alla i Outlook hon kan kontrollera det bara bra på nätet men i programmet ingenting. Hon har två konton på datorn och niether av dem arbete när hon börjar hennes utsikter att be henne som acount att välja och jag vill veta hur man gör och bli av med den och ha den belastning båda samtidigt. någon info om det e det inkommande e-postserver eller pop3 är mail.peoriaballet.com och SMTP är stmp.sbcglobal.yahoo.com det utan ssl och pop3 hamnar är 110 och det utgående SMTP server port är 25 Vad är fel ??????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om lösenord ständigt bad om de har angett fel.
Det eller dina utgående och inkommande servrar är fel. Dags att gå igenom alla inställningar och dubbelkolla de är fina. Detta sagt om din e-postservrar är på blinkar då det kan vara deras sista, vänta 24 timmar och se om det fixar sig. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| SBC Global Ameritech inkommande e-postserver: pop.ameritech.yahoo.com SBC Global Ameritech utgående server: smtp.ameritech.yahoo.com SBC Global Flash inkommande e-postserver: pop.flash.yahoo.com SBC Global Flash utgående server: smtp.flash.yahoo.com SBC Global NVBell inkommande e-postserver: pop.nvbell.yahoo.com SBC Global NVBell utgående server: smtp.nvbell.yahoo.com SBC Global Pacbell inkommande e-postserver: pop.pacbell.yahoo.com SBC Global Pacbell utgående server: smtp.pacbell.yahoo.com SBC Global Prodigy inkommande e-postserver: pop.sbcglobal.net SBC Global Prodigy utgående server: smtpauth.prodigy.net SBC Global SNET inkommande e-postserver: pop.snet.yahoo.com SBC Global SNET utgående server: smtp.snet.yahoo.com SBC Global SWBell inkommande e-postserver: pop.swbell.yahoo.com SBC Global SWBell utgående server: smtp.swbell.yahoo.com SBC Global Wans inkommande e-postserver: pop.wans.yahoo.com SBC Global Wans utgående server: smtp.wans.yahoo.com SBC Global Yahoo! Inkommande server: pop.sbcglobal.yahoo.com SBC Global Yahoo! utgående e-postserver: smtp.sbcglobal.yahoo.com
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat: