![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ive got een mate die wil gebruiken vooruitzichten als zijn e-mailclient en zijn ISP demon en ik kon alleen Outlook Express-instellingen op demonen website, betekent dat alleen Outlook Express kan werken met of Outlook 03 of 07 werken en http://www.demon.net/helpdesk/produc...tlook_express/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Outlook werkt ook net de ISP-instellingen inch POP-mailadressen, gebruikersnamen, wachtwoorden enz.
| |||
| |||
| Ik ging rond stuurlieden huis vandaag en couldnt get it te werken heb ik het uiteindelijk maar i dont know how in principe zeggen bijvoorbeeld zijn e-mail adres is "username@hostname.demon.co.uk" werden zij zegt logon informatie en in het veld voor de gebruikersnaam doen typ je zijn volledige e-mailadres of wat?. Zodra alles is ingevuld, dan klikt u op meer instellingen dan op de uitgaande server tabblad en werden zij zegt gebruikersnaam betekent dat het e-mailadres? |
|
| |||
| |||
| Afhankelijk van de ISP, Demon geeft volledige info op aanvraag of op hun website. |
|
| |||
| |||
| Ik geef er normaal e-mailadres in het veld voor de gebruikersnaam |
|
| |||
| |||
| E-mailadres Addy is uw volledige e-addy inkomende mail server is pop3.demon.co.or com die ooit is Outgoing mail server is smtp.demon. co com of die ooit is Gebruikersnaam is uw e-mail addy zonder??????? Wachtwoord is het wachtwoord ingesteld wanneer u het openen van de rekening I dont know how demon werk dat u zou kunnen hebben op de telefoon voor meer informatie hoop dat dit helpt |