![]() |
|
| |||
| |||
| Ive har en kompis som ønsker å bruke Outlook som e-postklient og hans ISP er demon og jeg bare kunne finne Outlook Express på demoner nettsted, betyr det bare Outlook Express kan arbeide med det, eller kan Outlook 03 eller 07 arbeid så vel http://www.demon.net/helpdesk/produc...tlook_express/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Outlook fungerer også bare sette ISP innstillinger i. POP-postadresser, brukernavn, passord etc.
| |||
| |||
| Jeg gikk rundt mates huset i dag og couldnt få det til å fungere jeg gjorde på slutten, men jeg dont vite hvor utgangspunktet sier for eksempel hans e-postadresse "username@hostname.demon.co.uk" ble det står påloggingsinformasjon og i brukernavnfeltet gjør du skriver hans hele e-postadressen eller hva??. Når alle som er fylt inn deretter klikker du på Flere innstillinger og deretter på utgående server-kategorien, og var den sier brukernavn betyr det at e-postadresse?? |
|
| |||
| |||
| Avhengig av ISP, Demon gir full informasjon på forespørsel eller på deres hjemmeside. |
|
| |||
| |||
| i normalt angi det e-postadresse i feltet Brukernavn |
|
| |||
| |||
| Epost Addy er hele e Addy innkommende e-postserver er pop3.demon.co.or com som noensinne er Utgående e-postserver er smtp.demon. co eller no som noensinne er Brukernavn er din e Addy uten??????? Passord er passordet satt opp da du åpnet kontoen Jeg dont vite hvor demon fungerer kanskje telefonen dem for ytterligere informasjon håper dette hjelper |