![]() |
|
| |||
| |||
| ive har en kompis som vill använda Outlook som sin e-postklient och hans ISP demon och jag kunde bara hitta Outlook Express på demoner hemsida, betyder det bara Outlook Express kan arbeta med det eller kan Outlook 03 eller 07 arbete och http://www.demon.net/helpdesk/produc...tlook_express/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Outlook kommer att arbeta för, precis som ISP inställningar in POP-postadresser, användarnamn, lösenord etc.
| |||
| |||
| Jag gick runt kompisar hus i dag och couldnt få det att fungera jag gjorde i slutet, men jag vet inte hur stort sett säger till exempel hans e-postadress "username@hostname.demon.co.uk" var det står inloggningsinformation och i fältet för användarnamn ni typ hans fullständiga e-postadress eller???. När alla att sidan är ifyllda kan du klicka på Fler inställningar och sedan på den utgående servern flik och var det står användarnamn betyder det den e-postadress??? |
|
| |||
| |||
| Beror på ISP, Demon kommer att ge full info på begäran eller på deras hemsida. |
|
| |||
| |||
| i träda finns e-postadress i fältet för användarnamn |
|
| |||
| |||
| Epost Addy är din fullständiga e Addy inkommande e-postserver är pop3.demon.co.or com som någonsin är det Utgående e-postserver är smtp.demon. CO eller com som någonsin är det Användarnamn är din e Addy utan??????? Lösenord är lösenordet ställa upp när du öppnade kontot Jag vet inte hur demon fungera måste du kanske telefonen dem för ytterligare information hoppas att detta hjälper |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp om NAT SETTING | shakirat | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 13 juni 2009 14:23 |
| Konfigurera ICS med både Mac och PC | nvisibl | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 25 november 2008 11:11 |
| Konfigurera VPN | Jonathon28 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 27 december 2007 05:42 |
| 1 av 3 användare inte kan ansluta till internet via Outlook | Cuckoo | Office Suites & Applications | 1 | 20 december 2007 03:45 |
| Ställa in två skärmar på en st | BrucieBonus | Grafikkort & Skärmar | 2 | 20 oktober 2007 05:25 |
| Thread Tools | |
| |